Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ok med mig men hästen stod med över 39 graders feber när jag kom till stallet så jag fick lite annat än lek att tänka på :( Förra helgen låg han på nästan 40 grader så jag är lite rädd att det har kommit tillbaka. :nailbiting:
Tack för att du kunde ta över @Artline
Hoppas det går bra med hästen :heart
 
Jag vet inte vad jag ska tycka om tre röster på Hemlig. Övervägde att röständra men lite annat kom i vägen.
 
Det är ok med mig men hästen stod med över 39 graders feber när jag kom till stallet så jag fick lite annat än lek att tänka på :( Förra helgen låg han på nästan 40 grader så jag är lite rädd att det har kommit tillbaka. :nailbiting:
Tack för att du kunde ta över @Artline

Stackars lille pållen :/
 
Tycker att @Blacksmithfarm är lite skum med tanke på att hon inte förstår varför @Snurrfian inte räddar sig själv. Sedan tycker jag att @hemlig svävat upp på misstankelistan också iom kommentaren om att snurris sagt att det inte gör något om hon åker, jag har inte läst något sådant av henne?

Alltså, jag reagerade på det ja. Och jag förklarade hur jag tänkte när jag blev ifrågasatt.
Men jag reagerade inte såpass mycket att jag ändrade röst, jag tyckte bara inte att Snurris inlägg före hennes röst och hennes röst gick ihop med varandra.
Jag är med på hur ni resonerar och tror inte att Snurris är ond baserat på detta (då hade jag röstat på henne). Jag förstår hur ni menar/tänker men förklarar även hur jag menade/tänkte. That's all.
 
Jag fattade inte att det hängde ihop. :o

Det här är röstinlägget, jag trodde först att hon var helförvirrad och menade goda lyan men jag tycker definitivt det ser ut att höra ihop, att det inte gör nåt om hon åker för att hon hamnar i onda lyan. Sen stämmer ju inte det, men jag tror hemlig missförstått.

hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?
 
**Uppdatering**
Hemlig skyndade sig genom stallet på väg mot ingången till ridhusets speakerbås. I fickan låg en tub med superlim, som hon planerade att använda i låset till speakerbåsets dörr så att den inte skulle gå att få upp. Ha! Lagom lätt att ha tävling utan speaker tänkte hon upproriskt. Då kunde hon få ägna hela dagen åt att mysa med sin sköthäst Blackbird ifred utan att nån himla lektionsryttare skulle flänga runt med honom på tävlingsbanan.
Medan hon svängde runt hörnet höll hon noga utkik åt sidorna för att inte bli sedd. I sin hast höll hon mindre koll på marken. Plask! Hon klev rätt i en vattenhink som någon glömt att ställa undan och föll pladask i backen. AJ!
Mörbultad försöker hon resa sig, men inser att hon inte kan stödja på foten. Den är bruten! Hon får spendera kvällen på akuten istället.

Hemlig var hästskötare, ulv.

Natt-DL imorgon 08.30

 
Det här är röstinlägget, jag trodde först att hon var helförvirrad och menade goda lyan men jag tycker definitivt det ser ut att höra ihop, att det inte gör nåt om hon åker för att hon hamnar i onda lyan. Sen stämmer ju inte det, men jag tror hemlig missförstått.

Vilken tur att jag missförstod!! :D
 
Wow, det var ju bra. Vad hemlig sysslat med begriper jag dock inte, har hela lyan missförstått hur ledarvargen funkar?!
 
Ber om ursäkt för långsam uppdatering. Det går mycket fortare om det finns en röstlista färdig när det närmar sig DL ;) (Tack BSF! :) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp