Josè Gay Bar tråden ????

P

Planeta

Är jag blind ? Undrar vart tråden har tagit vägen? Är den flyttad,borttagen.Varför ??
Efterlyste info om Josè Gay Bar och Jose Wenona.Fick också några svar.Tack för dem,men idag är tråden borta :confused:

Sv: Josè Gay Bar tråden ????

Moderatorn tycker antagligen att den ska ligga under efterlyses på annonssidan eller nåt..... Brukar vara så när nån tråd försvinner...

Sv: Josè Gay Bar tråden ????

Antagligen,men det brukar stå flyttad om tråden är flyttad ? Nu blev den antagligen bara borttagen.Det vore betydligt enklare om allt som rör westernhästar eller westernträning/ridning fick ligga under western!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 026
Senast: Milosari
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka