Jordskott?

Vilket vackert och sorgligt avslut det blev. Någonstans kändes det självklart att Josefine inte kunde bli frisk och få leva ett vanligt liv med Eva.

Så var då sista avsnittet sänt.
Jag har verkligen fastnat totalt i den här serien, och hoppas verkligen på en fortsättning.
Det jag gillat mest har nog varit det oförutsägbara, att den varit så annorlunda mycket annat som går på TVn numera.

Fram för fler program med liknande teman tycker iallafall jag.

@Kosmostanten Jag håller med! Det hade känts b om allt hade blivit guld o gröna skogar o de hade åkt hem o ätit korv o makaroner liksom...

Vi får se om de kommer en fortsättning! Annars gillar jag miniserier så att det inte bara fortsätter o fortsätter o blir sämre o sämre sådär som det kan bli...

//r

Nu har jag slutligen sett sista avsnittet och jag känner mest... "meh". Slutet med Josefine gillar jag, men i övrigt känns avslutningen rätt hafsig.

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·
Svar
25
· Visningar
2 879
Senast: Görel
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 203
Senast: Anna-Bella
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
934
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat