Lite väl? Jag har sett honom med handen innanför byxorna på en gymnasieelev på breedersfest...Ja, vi vet ju vilken tid det tog att få bort en lärare på Flyinge som var lite väl intresserad av småtjejer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite väl? Jag har sett honom med handen innanför byxorna på en gymnasieelev på breedersfest...Ja, vi vet ju vilken tid det tog att få bort en lärare på Flyinge som var lite väl intresserad av småtjejer...
Lite väl? Jag har sett honom med handen innanför byxorna på en gymnasieelev på breedersfest...
Mmm, alla var ju medvetna om det dessutom.Jag var ironisk... ett riktigt kräk och det är skandal att han fick hålla på så länge som han gjorde.
Mmm, alla var ju medvetna om det dessutom.
Ska jag vara ärlig sååå... Kapten klänning känner jag ju till men namnet ringer inga klockor för mig skitdålig på att hålla koll på sånt där.En av få personer vars namn får mig att bli fysiskt illamående. Jag har svårt att föreställa mig att man inte reagerar på hans namn. Är han inte så pass ökänd att varningsklockor börjar ringa när man hör namnet, eller ser eländet?
Det är säkert många som är i samma läge, Göran Lindberg är ju ett hyffsat vanligt namn, och som därför inte gjort kopplingen.Ska jag vara ärlig sååå... Kapten klänning känner jag ju till men namnet ringer inga klockor för mig skitdålig på att hålla koll på sånt där.