Johnson, aktiv?

whitelook

Trådstartare
Den holländska hingsten Johnson, vet någon om han är aktiv tävlingsmässigt? Har inte kunnat hitta några nyare nyheter om honom. Har hört ryktesvägen att han inte höll för dressyren på högre nivå, men det är som sagt inga säkra källor. Någon som vet något?
 
Sv: Johnson, aktiv?

Om jag inte missminner mig så gick han en GP i början av november så nog tävlas han allt.
 
Sv: Johnson, aktiv?

Hoppas att du har rätt! Har en avkomma efter honom, och drömmen är att få se honom tävlas live nångång. Du minns inte vart du kan ha läst/hört om den tävlingen?
 
Sv: Johnson, aktiv?

Förmodligen twitter eller fejjan, kolla HPMs eller Nijhofs konton/hemsidor så hittar du nog resultat
 
Sv: Johnson, aktiv?

Hittade lite om honom på Twitter oxå. Vad roligt!! Har inte hört ett ljud på hela året annars.
 
Sv: Johnson, aktiv?

Johnson debuterade och segrade i Grand Prix i september och segrade även i sin andra Grad Prix i november. Så det bådar väl gott!
Jag följer lite vad som händer med Johnson också, för vi har dels fött upp en Johnson avkomma som är 6 år nu och ett föl på gång nästa år efter honom ;)
 
Sv: Johnson, aktiv?

Jättekul att det går bra för dom! Tänk om man kunde få se dem i Scandinavium nästa år. Det vore nått det...:D
 
Sv: Johnson, aktiv?

En snabb sökning hos FEI visar att han kom tvåa i två Grand Prix-klasser - med över 70% i bägge - helgen som gick på CDI3* nivå så det är kanske dags att omvärdera tillförlitligheten hos dina källor ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 343
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 502
Senast: Skjøldur
·
Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
47 564
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp