Johannesberg 31 augusti.

Sv: Johannesberg 31 augusti.

JAG SKA DIT...

Fast utan ponny tråkigt nog! (mineråriga & dräktig) Men tänkte heja & ta en massa bilder i det FINA vädret (beställt) haha Mvh Mye

Var ligger Johannesberg? Hittar inte på eniro.. :confused:

Startlistorna kommer väl snart ut på hemsidan.

Ja? Men det är ju inte direkt att de som är anmälda står med på listan med deras Bukenamn, eller hur?

Jag skulle ha debuterat med min sessa men efter olyckan så fick jag ställa in. kommer inte dit o tittar då jag istället ska hjälpa en kompis vid tournerspelen i Uppsala den helgen.

Håller tummarna för att det går bra för alla!

Någon som vet när tävlingarna börjar?....får inte fram det på johannesbergs kuskarnas sida..:confused:

Jag ska dit! Ska grooma åt min kompis :)
Funktionärer behövs, är ni intresserade så är det nästan bara att hojta till ;)

Ang tävlingarna så har första start varit 9.00 de två senaste gångerna och ag an inte tänka mig att de ändrar denna gång..

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 668
Senast: Kajsalisa
·
Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
3 805
Senast: Lenita
·
Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka