Jobbigt att vänta

PIRU

Trådstartare
Min valp är färdig bakad men kan inte hämta henne förens nästa vecka för jag jobbar hela denna vecka och vill börja med ledighet när jag hämtar henne. Men så långt och jobbigt att vänta så det är inte sant.

Ordnat med jobbet på station så man kan ha med henne i hundrummet o.s.v. Sen byggt valphage hemma fixat med sovbur ja allt är klart så det kliar i fingrarna vill jag lova...

Sv: Jobbigt att vänta

Den som vantar pa nagot gott ;)

Vaaar ar bilderna pa skonheten? :P maste ju finnas maaangder med valpisbilder, eller hur? ;)

Det finns det säkert har ju inte hämtat henne uppföddaren har lite bilder på henne.

Men inte så mycket att se :laugh:

Meeeh Piru, klart det ar mkt o se :P

..sager jag som overdoserar de fa bilder jag har pa "min" valp o hennes syskon... :rofl: man ser inte sa mkt pa bilderna nar de ar nyfodda, men... det ar ju bilder iaf :P :)

du ar en san teeeeaaaaseee! Din skurk ;) :devil: lovar du att bildbomba nar hon ar hemma?

haha Nej det lovar jag inte får se efter lägret jag ska vara IPO instruktör på om det kommer nån bild på henne som är v31 .

Men ska bli jäkligt spännande . Kommer kunna ha med henne på polisstationen så har jag hela intagsgaraget att kunna busa på med henne. Så jag kommer kunna träna korta sessioner med henne redan som liten på jobbet. Det är jäkligt postivt med det yrket man har.

Men hallå, ni vill jag veta var den lilla kommer ifrån. Föräldrar, färg osv. kom igen :). Är det bara jag som inte vet någonting?

Ingen vet nåt speciellt. Hon ska iaf gå som tjänstehund sen ev bli min nya avelstik efter som Sisu inte finns med nåt mer.

Det är en vanlig komersiell schäfer hahahaha
Färg är svart med bruna tecken.

Ingen vet nåt speciellt. Hon ska iaf gå som tjänstehund sen ev bli min nya avelstik efter som Sisu inte finns med nåt mer.

Det är en vanlig komersiell schäfer hahahaha
Färg är svart med bruna tecken.

Ursäkta en nyfiken fråga men - vad har hänt med Sisu?

Nej, så tråkigt. :( Hon var så himla fin.

Tack ja hon var underbart vacker och vilket klipp i den tösen skulle bli chockad om jag nånsin fick en sån hund igen som hade allt hon hade.

Men i morgon blickar jag framåt och kör en ny satsning på denna tös . Kl 13 hämtar jag henne på västerås polisstation ska bli underbart kul o spännande.

Usch för att starta sådana här trådar och sedan inte ge oss en endaste liten bild eller ledtråd var det kan finnas en att titta på ;)

Usch för att starta sådana här trådar och sedan inte ge oss en endaste liten bild eller ledtråd var det kan finnas en att titta på ;)

Nu har hon varit hemma i nån timme helt underbar rakt på mina grabbar och hälsa direkt. Kommer nog bli kul detta med valp igen.

Sockersöt är hon också kan jag lova.:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 373
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 248
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka