Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det med ... men tycker alla cocker och goldens jag träffat varit såhär.. för att inte tala om flatten.En hund som behöver träna omvänt lockande, låter det som.
Den vet inte vad som förväntas av den, verkar väldigt osäker och fjäskig.
Framförallt min egen !!För hundens skull bör du nog tacka nej om att vara hundvakt åt den igen.
stBara för att den där hunden inte är som dina ska den inte behöva bli behandlad som en paria.
Jag är verkligen inte någon hundmänniska men om jag var hundvakt skulle jag försöka hantera den som den är van vid hemma, dvs gosa med den även om den blir jättepå och överdrivet glad (jag är inte direkt förtjust i hundar som är för på men det bortser jag ifrån i en sådan situation).
Jag har raser som är så långt från spaniel och retriver jag kan komma !!
Jag har inte kompostgaller här jag är jag bråkar inte.
Det jag behöver är att spy galla över hunden!Men köp det då. Herregud människa. Varför gör du det tusen gånger svårare än vad det behöver vara?! Sätt upp kompostgaller så hunden inte kommer in i sovrummet. Lär den "gå och lägg dig". Aktivera mentalt så den blir trött. Jag fattar verkligen inte. Gör något åt det istället för att sitta och spy galla över den stackars hunden.
Det jag behöver är att spy galla över hunden!
Nej jag tänker inte gå och köpa extra galler .... varför skulle jag lägga pengar på det för några dagar. Den går inte lära något. Totalt fläng i bollen ju.
YesNej, okej. Gå omkring och var skitirriterad istället då. Ditt val.
Hahaha jösses vad ni tror mycket,jagr självklart snäll mot hunden vi går långpromenader, är och badar och jag klappar den. Irritationen har jag inombords !! Och skriver av mig här. Jag vet väl självklart att det inte är hundens fel att den är framavlad att vara såhär
Jag har raser som är så långt från spaniel och retriver jag kan komma !!
Och sådant känner en cocker direkt! De är känsliga och märker av om någon är irriterad på dem!
Det vrider sig i mig när jag läser hur du skriver om hunden!!! Skicka hit den! Jag tar hand om den medan ägarna är borta. Ingen hund ska behöva utsättas för att någon går runt och avskyr den!
Ungefär som att tibetansk terrier är en terrier skulle jag säga.. inte en likhet.@Lyraolissy Btw så har du själv dvärgspaniels...
Den behandlas med respekt.. man den är oerhört jobbig iaf. Precis som alla andra av den typen hund.Ja, jag känner något liknande... och då är jag som sagt inte i närheten av att vara hundmänniska. Alla djur ska behandlas med respekt.
Den behandlas med respekt.. man den är oerhört jobbig iaf. Precis som alla andra av den typen hund.
Det förstår jag!Det låter verkligen inte så om man tittar på vad du har skrivit i tråden.
Jag tror att du träffat extremt ouppfostrade exemplar?Nja jag tycker mina pappillons är betydligt mer lättlärda då. Är ju bara flams på den de här.