Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var då? Att den t ex går efter kan ju handla om osäkerhet i en ny miljö. Att de är "fjäskiga" hör ju lite raserna till.
Jag är så äcklad, avskyr den här typen av hund !!!
Nu klappade jag den lite, och den startade hela proceduren med att börja klänga och slickas. Allt är så överdrivet !!
Aa andra hundraser ja ! De respekterar integritet och gränser, men hos en cocker går inte hissen enda upp!!Jag verkar tycka helt tvärtemot vad alla andra tycker. Oftast brukar hundar dra sig tillbaka om de märker att en människa inte gillar dom, inte fjäska mer.
Ja det är tydligt! Jag lyfter ner den ur sängen och säger stanna och nej och den kastar sig upp direkt, och ska hoppa på mig och slickas och när vi ska gå ut är det ett förbannat studsande och flängande i hallen. Tror ärligt talat inte hunden varit still en sekund sålänge jag rör mig det minsta.Måste kännas hemskt för dig!
Tycker du ska låta bli att passa sen hunden mer, tycker mest det känns taskigt mot hunden.. Den märker alla gånger att du ogillar den och brer förmodligen på med ännu mer fjäsk.
Ja det är tydligt! Jag lyfter ner den ur sängen och säger stanna och nej och den kastar sig upp direkt, och ska hoppa på mig och slickas och när vi ska gå ut är det ett förbannat studsande och flängande i hallen. Tror ärligt talat inte hunden varit still en sekund sålänge jag rör mig det minsta.
Men skaffa kompostgaller då! Eller vad som helst som fungerar på samma sätt.
Varför VILL du bråka?
Gå ut och lek med den då, låtsas för hundens skull att det är det roligaste du vet!Jag har inte kompostgaller här jag är jag bråkar inte. Bara beskrev hur oerhört jobbig den är. Men den var helt enkelt ligga i sängen, vänder ryggen till så jag slipper tungan och stanken. Och uppskattar mina egna hundar man kan skeda med i soffan helt blixtstilla. Bara klappa på magen utan att de far runt som skållade troll så fort man petar på dom.
Men lämna bort hunden! Jag har aldrig träffat en hund som uppför sig du beskriver, stackars hund som är utlämnad till en sån otrevlig hundvakt.Jag har inte kompostgaller här jag är jag bråkar inte. Bara beskrev hur oerhört jobbig den är. Men den var helt enkelt ligga i sängen, vänder ryggen till så jag slipper tungan och stanken. Och uppskattar mina egna hundar man kan skeda med i soffan helt blixtstilla. Bara klappa på magen utan att de far runt som skållade troll så fort man petar på dom.
Jag har inte kompostgaller här jag är jag bråkar inte. Bara beskrev hur oerhört jobbig den är. Men den var helt enkelt ligga i sängen, vänder ryggen till så jag slipper tungan och stanken. Och uppskattar mina egna hundar man kan skeda med i soffan helt blixtstilla. Bara klappa på magen utan att de far runt som skållade troll så fort man petar på dom.