Jippiiiiii! Grand National nu på söndag!:banana:

D

dittedutt

Jag har längtat så länge efter årets Grand National å nu så närmar det sig med stormsteg! Jag tänker nog vara där hela dagen, tävlingarna börjar först vid ett men jag tänkte nog åka dit innan...Det är ju massa happenings å grejer... Är det någon annan som ska ut till Strömsholm?

//Dittedutt

Sv: Jippiiiiii! Grand National nu på söndag!:banana:

Japp har tre ritter så du får heja på mig;)

Jag vet att det är många som vill åka dit, men inte riktigt vet hur. :idea: Kanske det är så att ni är några som kan gå i hopp er och samåka?

Jag vet flera tränare som behöver träckare. så är ni vana träckare, kan ta er dit och vill träcka så hör av er till mig.

Själv åker jag dit på lördagen och har full bil... :crazy:

Jag ska dit!
Brukar satsa lite pengar på de finaste hästarna :D

Klart man ska dit!
Ska dit med en kompis som publik och bara njuta av sporten för omväxlingsskull! Hopaps bara på fint väder, strömsholm i sommarväder, det måste ju vara det underbaraste!:bump:

Jag ska dit och träffa kompisar :). Hade annars gärna velat träcka.

Är det någon som vet om tävlingarna ställs in om det regnar? Eller kör dom iallafall?

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 912
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar