TheWickedWitch

Trådstartare
Måste bara berätta att idag har vi varit ut på promenad, själva !!
Och han gick ifrån gården utan att tveka !!
Och det är ett jättestort framsteg, för bara någon vecka sedan så var det tvärstopp, och om man väl fick honom av gården så gick han på helspänn och var knappt kontaktbar !
Vi har även lekt en lek, som vi kallar "står man vid stolen får man stå still" och det gick också jättebra, han fattade jättesnabbt hur det gick till =)
Egentligen är väl det här en rätt onödig tråd, men jag är bara så glad över att det går framåt !!
 
Visst är det härligt när man börjar få pusselbitarna att passa i hop :), när man funderar och vänder och vrider på problemen. Man analyserar, ställer frågan varför har det blivit så här. Och sedan ställer man sig frågan varför, blev det bra (också viktigt tycker jag). Vad vad det jag gjorde bra nu och vad var inte lika bra innan.

Det är nu man börjar vandringen, men glöm inte att bakslagen kan komma helt oförberett. Och det är okej, det är bara och börja ställa frågan varför blev det så här igen nu.

Lycka till, och jag är glad för dig och din hästs skull att du har börjat att hitta hem.

MVH Madde
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: soom
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 092
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
6 455
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp