Det kan inte jag.Kan t.o.m. komma på tio fördelar med FI utan större problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan inte jag.Kan t.o.m. komma på tio fördelar med FI utan större problem.
Men mina inlägg är oslagbara som sortering.Världen är inte så enkelspårig.
Om det vore så, varför har både S och M tagit deras politik och gjort den sin?
SDs största problem är att de inte kan räkna.Analysen är bristfällig.
Samtidigt som Sverige exporterar vapen för att starta fler krig och sätta fler människor på flykt.Nu har Sverige skickat ut en rejäl signal till flyktingarna utomlands, förlängt id kontrollerna till november . Den här gången tog man till ordentligt, hela säsongen på engång för att inte sitta i samma ohållbara skit som förra året
Samtidigt som Sverige exporterar vapen för att starta fler krig och sätta fler människor på flykt.
Analysen är bristfällig.
Analysen är bristfällig.
Ja detta är verkligen skamligt, verkar öka tom med Socialdemokraterna.Samtidigt som Sverige exporterar vapen för att starta fler krig och sätta fler människor på flykt.
Typ vända kappan efter vindenVad innebär det att "ta någons politik"?
Typ vända kappan efter vinden
Det kan inte jag.
SDs största problem är att de inte kan räkna.
De kan inte få ihop helheten.
FI har samma problem samt att de tycker att bränna pengar (med eld) är en bra idé.
Jag anser också att alkoholister och spelmissbrukare inte skall ha ansvar i politiken.
Missbrukare riskerar alltid att bli opålitliga.
Man borde dra upp vapenexporten lika ofta som man drar upp övriga siffror för att locka röster med sitt siffersnackVästvärlden är som alltid starkt avig till att sopa upp sin egen skit.
Det har jag inte sett något av alls. Vare sig S eller M driver en politik från de utgångspunkter som SD använder. Särskilt inte på migrationsområdet (om det var vad som specifikt avsågs) där ideerna är diametralt olika.
Mitt fråga var ställd med en gnutta ironi. För om det handlar om att inspireras av varandra i de frågor som verkar vara störst för tillfället så är det så politik alltid har fungerat, och förmodligen också kommer att fungera. Men att "ta någons politik" ser jag som lite väl magstarkt att kalla det för.
Vet inte om det ökar.Ja detta är verkligen skamligt, verkar öka tom med Socialdemokraterna.
Tack för infon, Otroligt att vi ligger så högt upp!Vet inte om det ökar.
2011 toppade vi listan och 2012-2013 låg vi på tredje plats, efter Israel och Ryssland. 2014 hamnade Sverige på fjärde plats på listan över de stater som säljer mest större konventionella vapensystem per person. Ser man till det totala värdet på vapenexporten så placerar vi oss på åttonde plats mellan åren 2000-2010.
(Källa: Svenska Freds beräkningar, baserade på Sipri:s siffror kring global vapenhandel och FN:s befolkningsstatistik)
Visst är det tragiskt? Ingenting man pratar högt om heller varken politiskt eller i mediaTack för infon, Otroligt att vi ligger så högt upp!