Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UPPDATERING! Jehovas vittnen måste ha hört mitt missnöje över opersonliga brev, så idag fick jag också ett handskrivet brev. Underligt nog så vill jag ändå inte gå med i deras sekt?Jag fick ett brev från Jehovas för inte så länge sedan och blev så besviken, för de hade SKRIVIT UT brevet istället för att skriva för hand. Kände mig så oviktig när jag visste att andra fick handskrivna brev.
Jag fick också ett handskrivet brev här om dagen. Jag blev lite glad först för jag trodde det var något kul jag hade fått. Men nä, blev besviken.UPPDATERING! Jehovas vittnen måste ha hört mitt missnöje över opersonliga brev, så idag fick jag också ett handskrivet brev. Underligt nog så vill jag ändå inte gå med i deras sekt?
Ni har tur ni. Mina föräldrar får besök av 2 ST flera ggr om året vare sig dom vill ha besök eller inte. Dom har varit väldigt sugna på långa samtal i minst 20 år. Tycker dom borde gett upp hoppet om frälsning för länge sen. Men viktigt att bocka av besök tydligen.
Jag fick brev. Sambon ringde dem på skyddat nummer.Idag fick jag ett handskrivet brev från Jehovas. Har de övergett dörrknackningen och försöker skaffa brevvänner istället?
Någon mer som fått brev från dem? Eller är jag kanske särskild utvald
Du kan nog gå in på deras hemsida och fylla i ett formulär om att sambon vill ha kontakt via post så skickar de till honom.Jag har fått ett med, från en ort nära mig. Tänkte först är det nån jag pratat med? Skämtade med sambon om att nu har jag fått ett handskrivet brev från Jehovas, vi båda fnissade en stund för att sen öppna och tro på tusan det var just det nu är han avis för att jag blivit utvald men inte han
Hahaha måste nästanDu kan nog gå in på deras hemsida och fylla i ett formulär om att sambon vill ha kontakt via post så skickar de till honom.
Jag vet att det här är höjden av löjligt irritationsmoment, men hur ska man kunna MINNAS något man inte upplevt? Något man inte har några minnesbilder av? Av alla ordval så väljer hon "minnas?". Varför inte hedra, sörja, vad som helst.Det här brevet fick jag häromdagen.