Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var länge sedan de kontaktade mig också, någon dörrknackning för flera år sedan. Men handskrivet brev kändes ju lite overkill.Jag har också fått brev. Det var för övrigt första gången de kontaktat mig sedan jag flyttade hit för ett antal år sen.
Ja, verkligen. Och med porto också så de har ju inte åkt runt och lagt brevet i lådan själv. Så tragiskt att jag bara skickade brevet i återvinningen utan att läsa det.Ja det var länge sedan de kontaktade mig också, någon dörrknackning för flera år sedan. Men handskrivet brev kändes ju lite overkill.
Jag med! Kul att se att pandemin tvingar alla att hitta nya lösningar!Idag fick jag ett handskrivet brev från Jehovas. Har de övergett dörrknackningen och försöker skaffa brevvänner istället?
Någon mer som fått brev från dem? Eller är jag kanske särskild utvald
Wow, på ryska? Ja det var imponerande!Jag med! Kul att se att pandemin tvingar alla att hitta nya lösningar!
Jag är ändå rätt imponerad av ansträngning, de hade skrivit brevet på ryska och skickat det till mig utifrån mitt förnamn som är ryskt.
Jag kan dock inte läsa ryska, även om jag hade velat.
Ja mitt åkte också direkt. Slöseri med träd!Ja, verkligen. Och med porto också så de har ju inte åkt runt och lagt brevet i lådan själv. Så tragiskt att jag bara skickade brevet i återvinningen utan att läsa det.
Jag har fått ett telefonsamtal där de sagt att de ringer istället för att gå runt. Corona-anpassning.Idag fick jag ett handskrivet brev från Jehovas. Har de övergett dörrknackningen och försöker skaffa brevvänner istället?
Det är väl som mycket annat en anpassning till Covid-19. Det lämpar sig väl inte riktigt att gå dörr till dörr.Idag fick jag ett handskrivet brev från Jehovas. Har de övergett dörrknackningen och försöker skaffa brevvänner istället?
Fast så är det ju med allting som inte är önskvärt eller efterfrågat. Jag får reklam en gång i månaden för Resursbank. Inser att deras konto för marknadsföring måste vara helt sjukt och att de borde lägga de pengarna på sina befintliga kunder och locka kunder genom att vara bra mot befintliga kunder. Jag hade aldrig bytt till Resursbank för jag tycker att det är slöseri med pengar och tid.Ja mitt åkte också direkt. Slöseri med träd!
Jag har fått ett telefonsamtal där de sagt att de ringer istället för att gå runt. Corona-anpassning.
Det var ganska länge sedan. Skulle gissa de har upptäckt att rätt många har för vana att inte svara på okända nummer och gått över till brev pga det?
Jag reagerade likadant! Trodde någon skickat något roligt. Men icke!Jag fick ett handskrivet brev av för nån vecka sedan, blev så glad och nyfiken vad de kunde vara hann fundera om nån skulle gifta sig, döpa nån unge osv, men nej jehovas
Haha tänkte precis likadant!Jag fick ett handskrivet brev av för nån vecka sedan, blev så glad och nyfiken vad de kunde vara hann fundera om nån skulle gifta sig, döpa nån unge osv, men nej jehovas