Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan eventuellt vara så att jag tuggar på en påse (eller ja, dess innehåll i alla fall) just nu och att det är själva upphovet till diskussionen, så att säga. Du får ta en tur till Ikea, de har alltid bilar!Det är förresten inte helt okej att starta en omröstning om Ahlgrens bilar utan att omedelbums skicka mig en påse.
Du har dåliga smaklökar.Jag röstade NEJ. Och eftersom jag var den som röstade först så är det mitt svar som gäller och tråden kan låsas.
PåhoppDu har dåliga smaklökar.
Lyssna på din sambo. Man ska alltid lyssna på män.Phew, vad skönt att ni tycker rätt! Jag var lite nervös där ett tag, för min sambo hävdar med en dåres envishet att han inte märker någon smakskillnad alls Jag blev så provocerad att jag kände att jag var tvungen att backa upp mitt argument med någonting, tänk så jobbigt det hade blivit om ni tyckt fel!
@mandalaki Ovan gäller INTE dig. Du och min sambo kan bosätta er på en liten ö och äta vita bilar (eftersom det är de som är äckligast AV ALLA DE OLIKA SMAKERNA) resten av året tycker jag
Särskilt när det gäller bilar!Lyssna på din sambo. Man ska alltid lyssna på män.
Precis!Särskilt när det gäller bilar!
Läste nånstanns att det inte skulle vara skillnad men ändå har jag gjort blindtest och haft rätt på nästan alla bilarna.
Vita är godast. Sen grön. Rosa är sötast.
Hehe.Efter lite googlande ska det antagligen inte vara olika smak, bara färgämnen som skiljer de åt.
Jag håller dock inte med. Måste köpa en påse och göra ett blindtest!