Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Winkler och Halla i OS-omhoppningen, det syns tydligt hur lite kontroll han har, ser nästan ut som han ska ramla av ett par gånger:
http://www.youtube.com/watch?v=aQKu0ikGero
Oh ja! Jag minns honom! Han var ju Miltons största rival, dessa två fantastiska hästar som båda härstammar från riktigt fina fullblod! En svart och en vit! Åh, blir helt tårögd när jag tänker på det!
Jappeloup och Milton!
Digbil, haha men Gernandt hade många sköna kommentarer och han hade ju rätt.
Det finns redan film om Ruffian, men jag vill få tag på den. Hästen som verkligen ville vinna alltså :O Så den vill jag se, och så klart vill jag se en film om Milton!
Det finns faktiskt en film om honom, Black Gold från 1947, med Anthony Quinn i huvudrollen måste väl vara samma häst?
Dessutom vill jag minnas att Justin Morgan had a horse bygger på hennes bok. Den är ju nästan ny, från början på 70-talet... Filmen om Misty bygger i alla fall helt klart på henes bok! Misty var ju också en verklig häst såtillvida att hon ägdes av Marguerite Henry, men själva historien om henne är förstås inte särskilt sann.
Hmmm, kanske skulle starta en ny tråd om vilka hästfilmer som finns, både om verkliga hästar och påhittade.