Jäkla springande i luckan...

Kratus

Trådstartare
Är det fler än mina kissar som springer ut och in genom luckan när det är sånt här roligt regnväder? :devil:

Hur svårt kan det vara att bestämma sig? :cool:
Speciellt den lilla, hon kan springa ut och in flera gånger på bara några minuter. :p

Den stora är ju iaf lite vettig och jagar när han är ute. :D

Sv: Jäkla springande i luckan...

Hos min far har vi en honkatt som springer i lucka.

Hon har ingen låda att gå på inne så hon måste ju ut och göra såna behov :P Sedan kommer en mkt glad tösa in med jord på tassarna och hoppar upp i soffan. :crazy:

Att det är blött ute gör inte saken mindre smutsigt.

Men hon är inte sån som dina kissar, hon är knappt ute när det regnar. Kräsen dam. :D

Det brukar väl inte våra heller vara så ofta, men dom måste väl kolla om det slutat regna... :angel:

Den stora älskar iaf att bli torkad med handduk om han kommer in och är helt dyngsur. :D När han är torr så ska han så klart döda handduken. :devil: :cool:

Här hemma springs det i kattluckan...jädrar anamma. Ibland med en sån fart att kattluckan sitter kvar runt magen på dom...måste nog köpa ny lucka...eller vad tror ni:angel:.
Tänk när min hundvalp sprang in o ut som en skållad råtta...det var INTE kul. Nu är vappen stor som ett hus och väger 30 kg och det ända som kommer ut i luckan är nosen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 844
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 236
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 342
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka