Jahapp! :/

M

Mahogney

Hästen har haft kolik två gånger inom loppet av tre veckor... och nu när man börjar så smått att sätta igång henne efter vinter vilan som blev längre p.g.a koliken så är de juklart att hon måste springa runt och leka i hagen extra mycke med sina kompisar så hon slår på sig och blir halt!:( Så nu blir de bara å åka och köpa strykkappor så hon kan ha i hagen efter de här...
Halt på höger bak och höger fram... När ska man få komma igång och träna igen, tävlingssäsongen kommer ju inte att komma igång förens tidigast mars... USCH va ja blir trött på allt!

Sv: Jahapp! :/

Jo tack; Iknow yhe feeling...

Kan bara säga att jag känner med dig.
Och att jag får en grumlig illamåendekänsla i magen när jag läser ditt inlägg. (Detta är bara för att min häst var skadad så himla mycket och jag får lite flash back när jag läser om folk som har otur med sina hästar...).

Hoppas att din häst blir frisk snart!:)

De hoppas jag me...
SKulle gärna vilja ha en till häst nu så man inte tappar allting och så man kan få träna och tävla lite...

Jag känner med dej.

Min tös fick kolik natten till nyårsafton, men försvann efter behandlingen. Två dagar efter tappa hon en sko och det var nästan dax för ny skoning så då fick hon bli nyskodd oxå, hehe..

Jag tävlar dock inte med henne eller för den delen tränar inom någe.
Å just nu står hon hos min kompis.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 771
Senast: AbCdE
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 761
Senast: Josofinito
·
Hästvård Kommer rodda klinikbesök efter helgen och hästen vilar, är nyfiken på om någon känner igen problemen min häst har dock. Min 6-åring...
2
Svar
35
· Visningar
4 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat