Jaha, då har hon vikt ut sig!!!

B

Balance

9049333.jpg

Sv: Jaha, då har hon vikt ut sig!!!

Ja, hon är för söt hundkräket :D

Jag tror att det kan bero på att hon hamnat i fel sällskap :crazy: Katterna är inte att lita på. Ska ta ett snack med dem... :devil:

Så söt :love:

En kompis hund gjorde så där när hon sa *vad gör flickorna på gatan* :o ;)

Schhhh... Elise kan höra :eek: Nu får det va slut på dumheterna... Igår hade hon (säkerligen i samråd med katterna) stulit mitt påskägg och glatt glufsat på godiset som fanns kvar... :crazy:

Man får väl ändå vara tacksam att hon valde en så pass oskyldig tidning som Moorr, det hade varit värre med Vaktuellt :eek:

det är bäst att du tar tag i det där med en gång, man vet aldrig vad som kan hända nästa gång...

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 877
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar