Jaggen i Elitloppet?

Indyhope

Trådstartare
Ja, så står det i alla fall på ASVT:s hemsida. Kretsen kring hästen verkar var intresserade i alla fall.
:bump: :banana: :bump:

Dessutom verkar det som om Self Professed kommer. :d :d :love:

Däremot kommer inte Gigant Neo att starta. :cry: :cry:

Sv: Jaggen i Elitloppet?

Det var väldigt, väldigt nära att han kom till Olympiatravet! Hade han varit bättre i starten innan hade han varit på Åby istället för Enghien i lördags. Synd! Vi får hoppas att de vill bevisa vilken bra häst det är och verkligen kommer till Elitloppet. Solvalla lockar väl med flyg? Det verkar kretsen runt honom gilla... :angel: :D

Self Professed ser jag gärna, tyvärr innebär väl det att Mike "enhändarnas konung" Lachance kommer också...:mad: :crazy:

På tal om Gigant Neo, är han ohalt nu? Vad var det för fel i hans hov?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: cassiopeja
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 036
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka