Jaggen dopad i Elitloppet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sonic76

Trådstartare
O Lets Go med
Se vidare www.travnet.se
Alltså hur kan man?
Man måste ju fatta att mna åker dit eller?
Undrar vem som får skulden nu? Oh Olle Goop Vilken revansch etta o tvåa eller?

Sv: Jaggen dopad i Elitloppet

Vilken skandal. Borde inte tränare och häst bli avstängda på livstid?
Man dopar inte världens bästa häst. Unhdra hur många gånger den varit dopad som inte prover tagits eller man lyckats smita igenom.
var det lika dant i Finland??

Men det kanske är något foder igen!!!

mfp, att det var dubbel goop blir jag bara sur på, någon annan hade väl kunnat få vinna...Att jaggen och lets go var dopade kan jag bara skaka på huvudet åt, det är FRUKTANSVÄRT för travsportens rykte...

Tycker gooparna kör jävligt bra!!!! Och tycker att Björn verkligen är värd sin seger!!!

Och de är dessutom väldigt trevliga och sympatiska, båda två.
Men det är klart att man kan kanske inte, i deras situation, vara "kompis" med alla...

SKANDAL!

Det är verkligen skandal..... finner inga ord!

Kan bara Grattulera Goop, är värda seger!

Jag kände det på mig! det är så himla lågt! fattar inte hur man kan göra så! det är till och med lägre än Glocalnet som erbjuder bredband från 199:- månaden;)

Kan ju tro att de gjort dig nåt personligt;) Visst kan man ibland tycka illa om de som vinner "för ofta" men idet här fallet tvivlar jag då båda visar sån sympatiskhet och "odivighet" sas.:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 022
Hundhälsa Skriver för att få lite råd och input. Min hund har haft ganska mycket problem med känslig mage, i våras stoppade hon i sig något på...
2
Svar
20
· Visningar
4 718
Avel Hej, Ska få mitt första föl nu i juli (hon tog sig lite sent). Jag skulle gärna visa fölet på bedömning men vi får väl se om det...
Svar
12
· Visningar
2 861
Senast: Anna Lilja
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 979
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar