Jag vill se

P

Pooky

lite fina bilder på när ni (eller en kompis) tävlar eller tränar ute på terrängbanan! :D

Har aldrig prövat fälttävlan själv, men har varit hästskötare ett antal gånger åt vänner som tävlat och jag gillar verkligen hela grejen, men tidiga mornar, långa promenader ;) och massa söta hästar och fart å fläkt å spänning. Vill hemskt gärna pröva snart! Har tyvärr ingen egen polle att träna på bara :(.

Här kommer lite bilder från mig. :)
Min älskade häst heter Whitney och är 10 år. Hon är så himla go! :love:

516497.jpg

555194.jpg

2713466.jpg

2713484.jpg

Men Pooh då! Tror säkert att du inte menar hästen eg, du skerv det bara fall i fall MrPooh skulle tjuvläsa ju :devil:

Har nog hört att du "råkade slinta" när du skulle kasta upp på hästryggen, så de är tydligen inte bara jag... :o :D

Jag slant ju på riktigt i alla fall, jag klämde inte högt upp på låret! :o Tror inte den stackaren har hämtat sig ännu. När jag slant så sa jag: "Ooops, ursäkta att jag gjorde en ia!" :devil: Så han kommer ihåg! :angel:

Du jag tror inte det hjälper! Han känner nog igen handlaget när du slänger upp honom på Nessan! :cool:

Fin bild, synd att den e lite suddig. Vilken härlig färg hästen har! :d

Faen va härligt! =) Nu vill jag verkligen pröva på fälttävlan efter att ha sett alla dessa härliga bilder! :D :bump: :bump: :banana: :banana:

Faen vilken tuff bild! Vilken fin färg din pålla har! Jättesöt totto! :love:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 337
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 419
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
3 115
Senast: Snowball
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 684
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama