Niki 6 Mar 2013 #21 Sv: Jag vill se... Det har jag ett antal Då vill väll jag se en vintrig barbackabild!
supercassie 6 Mar 2013 #23 Sv: Jag vill se... http://stallmalmborg.se/Domo Arigato SM (880x685).jpg (som dessutom vinner SM för tvååriga hästar på bilden) Jag vill se en gulbrun storhäst
Sv: Jag vill se... http://stallmalmborg.se/Domo Arigato SM (880x685).jpg (som dessutom vinner SM för tvååriga hästar på bilden) Jag vill se en gulbrun storhäst
Thunder 6 Mar 2013 #24 Sv: Jag vill se... Det kan jag ordna Jag som rider, hästen är 180 cm hög! Jag vill se skäck med udda färger/kombination. Senast ändrad: 6 Mar 2013
Sv: Jag vill se... Det kan jag ordna Jag som rider, hästen är 180 cm hög! Jag vill se skäck med udda färger/kombination.
Mirre Trådstartare 6 Mar 2013 #25 Sv: Jag vill se... Vet inte om det är så udda men, en brunskimmelskäck (gammal bild)
J joz 12 Mar 2013 #26 Sv: Jag vill se... Jag fortsätter väl då.. Jag vill se en nordsvensk som hoppar.
Raider_ 22 Mar 2013 #27 Sv: Jag vill se... Ingen som verkar ha en hoppande nordis Då vill jag se en häst göra skänkelvikning!
Sv: Jag vill se... Ingen som verkar ha en hoppande nordis Då vill jag se en häst göra skänkelvikning!
Eyleen 22 Mar 2013 #28 Sv: Jag vill se... Här har vi skänklarna överallt Jag vill se en galopp över bommar!
millan10 22 Mar 2013 #29 Sv: Jag vill se... Kanske inte världens bästa bild. Vi hade bara bom övningar hela lektionen. Jag skulle vilja se en glad ponny på sommarbete!
Sv: Jag vill se... Kanske inte världens bästa bild. Vi hade bara bom övningar hela lektionen. Jag skulle vilja se en glad ponny på sommarbete!
LulePettersson 23 Mar 2013 #32 Sv: Jag vill se... Välriden Friserhingst vid namn Gandalf ! Jag som fotat ! Jag vill se riddarhästar
Eyleen 24 Mar 2013 #34 Sv: Jag vill se... Inga riddarhästar? Isåfall skulle jag vilja se häst över/i ett vattenhinder! ^^
LulePettersson 25 Mar 2013 #37 Sv: Jag vill se... Inga ponnytravare? Då vill jag se samlad ridning utan utrustning !
A AmandaPernilla 26 Mar 2013 #38 Sv: Jag vill se... Ingen som har en bild på samlad ridning utan utrustning? I sådana fall vill jag se en isabellfärgad häst!
Sv: Jag vill se... Ingen som har en bild på samlad ridning utan utrustning? I sådana fall vill jag se en isabellfärgad häst!
Sandan 26 Mar 2013 #39 Sv: Jag vill se... En isabellfärgad häst . Min förra b-ponny . Jag vill se en frieser som hoppar med ryttare
Sv: Jag vill se... En isabellfärgad häst . Min förra b-ponny . Jag vill se en frieser som hoppar med ryttare
Sandan 27 Mar 2013 #40 Sv: Jag vill se... Då ingen verkar ha en hoppande frieser skulle jag istället vilja se någon som har en bild med en häst tillsammans med ett annat djur
Sv: Jag vill se... Då ingen verkar ha en hoppande frieser skulle jag istället vilja se någon som har en bild med en häst tillsammans med ett annat djur