Jag vill se...

Sv: Jag vill se...

firstpage1.jpg

Min älskade älskade lilla hingst Fester.

Jag vill fortfarande se en svart Arab! Kom igen Cornelia ;)

Gammal och dålig, suddig bild, men likväl en skimmeltravare.:p

SumoQui.jpg

Jag vill se en mörkfux med ljus man! Det är så fint!:love:

Ah, trodde det var Quattro Qui nämligen. Har jobbat på gården som föder upp Qui-hästarna och eftersom där fanns två (tre) skimmelston så brkar de travare som är skimlar vara släkt med dom. (Det var Vilmera och så hennes döttrar Lass Mera och sedan även Lass Vilma)

En mörkfux med ljus man kommer här! :)

18AringstrandsAmadeus3_zps2e851061.jpg

Då vill jag se en godkänd avelshingst, ras spelar ingen roll!

Här kommer en nygodkänd fjord hingst på 3 år vid namn Stolplyckans Olympus :)
dsc-0845.jpg
[/URL][/MG]

Jag vill se en väl trimmad shettis :)

P1010094.jpg

Jag har inget speciell önskan så Siljas önskan om barbacka ridning på ett kallblod kvarstår :)

Ååååh, så söt :love:

Barbacka-kallblod. Och inte bara barbackaridning, utan den allra första ridningen på honom :)
25_4_11_3.jpg

Jag vill se en häst tillsammans med ett annat djur, gärna i någon form av samspel :)

elsa_o_orion.jpg

Här är mina söta älsklingar Orion och Elsa som hälsar på varandra för första gången i somras. Efter denna händelse så började Orion gnägga efter henne när han fick syn på henne från hagen. Sötungen :love:

Jag vill gärna se en bild på en prickig ponny.:)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 654
Senast: hastflicka
·
Anläggning Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på...
Svar
6
· Visningar
1 118
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
996
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Ananazen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vad gör vi häst-edition del 1