Jag vill köpa hund!!!

Reykur

Trådstartare
[bild]http://images.google.se/images?q=tbn:3doj9N2RuqEJ:medlem.spray.se/lizku/hpbimg/[/bild] :love: :love: :love:
Träffade ett gäng Chinese Crested för några dagar sen :love:
Herre gud så underbara! :D

Jo jag :love: Men bullterriers är myche goare :bow: :love:

Jag vet en som har en sån där. Man kan se de på stan med hunden som får ha en röd vinyldräkt med pälskrage ibland :rofl: :love:

Jag har :love:
Två i huset dessutom. Men en är ju min. Han ligegr här på en stol bredvid mig och tycker vi ska gå isäng. :love:

Ne, chinese Crested är underbarare!
Den översta (av bilderna jag lagt in) är så läcker! :love:

Hmm.. nje, jag vet inte om jag håller med om det.. :crazy:
lingling1.gif

Tycker inte dom är sötare.. men, smaken är som baken! ;)

Men måste du ta den gräsligaste bil du hittar? :eek:
Aldrig någonsin sett en puff som ser ut sådär i verkligeheten. Kan inte vara någon som är särskilt fingerfärdig som varit framme med saxen.. :crazy:
diva_psk_04090008.jpg

Jag skötet om två sånna förut! De var de mesigaste hunderna jag träffat! Min faster har precis köpt Springer Speniel valp som jag får ta hand om :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 025
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
820
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 135
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar