Det är lugnt. Jag är bara tacksam över att ha någon att bolla med
Jag tar en koffeintablett på morgonen, men idag tog jag bara en halv pga det du skrev så får se om det blir någon skillnad. När jag har provat att inte ta någon alls så kryper det i hela kroppen så jag håller på att bli galen så det går inte just nu.
Dricker extremt sällan energidryck och då bara några munnar just för ångesten. Jag tycker inte att jag får i mig mycket socker på dagen utan det är oftast på kvällen sockersuget kommer och efter det så kan jag ju sova så jag tror inte socker spelar in så mycket.
Tyvärr är kolsyrad lightsaft det enda ”nyttiga” jag klarar att dricka så det går inte att göra något åt
Bara vatten är helt omöjligt både vanligt och kolsyrat. Vanlig saft och juice är alldeles för dyrt och för mycket kalorier och mjölk funkar bara ibland plus för mycket kalorier i det också.
Problemet är ju att jag har saker jag MÅSTE göra oavsett vad kroppen vill/behöver och mycket jag ”måste” göra också. Jag kan helt enkelt inte banta ned livet mer än vad jag redan har gjort utan att göra av med djuren och leva som en smutsig gris i en svinstia och djuren klarar jag inte att göra av med. Det som kanske hade kunnat hjälpa just nu är att få hjälp med promenader med Bella ibland när jag inte orkar alls. Jag har tänkt jättemycket och jag klarar inte att lämna bort henne helt längre för även om hon inte vill ligga och kela med mig och trösta så är hon ändå hos mig. Problemet med promenader är att jag inte känner någon som hade kunnat hjälpa mig och jag klarar inte kontakt med någon ny människa nu