Jag har verkligen kört fast totalt i ångesten och jag vet inte vad jag ska ta mig till
Jag har redan fått ta en halv stesolid idag för det började bli outhärdligt igen och jag är livrädd att det blir lika illa som förra helgen vilket alldeles säkert ökar ångesten ännu mer när jag börjar känna av den så att den vanliga ångesten blir flera gånger värre pga rädslan. Att jag dessutom redan hade haft en period med ökad ångest och jag inte hunnit minska ned stesoliden helt igen gör ju också att det blir värre för toleransen har ökat och jag får ännu mer ångest när stesoliden går ur kroppen. Jag har också fått öka elvanse och attentin till tre flera dagar denna veckan istället för ca två som jag brukar ta för så fort huvudet visar minsta tendens på att sluta funka så kommer paniken direkt. Allting är ju en enda ond cirkel som jag på något sätt måste ta mig ur utan att lägga till ännu mer medicin men jag vet inte hur
Jag har fått sådan här överdjävlig ångest ett par tre gånger tidigare efter jag har varit hos osteopaten, men då har det gått över efter ca fyra dagar och sedan har den minskat jättemycket under ganska lång tid, men nu är jag totalt fast i den. Det är ju absolut inte lika illa som förra helgen, men det är ändå mycket värre än vad jag tycker att det brukar vara