Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Jag tycker det låter som en bra idé att köra extraelementet istället för kökselementet, så att du får koll på hur mycket el det drar, och om det blir någon skillnad.

Hyresvärden låter inte speciellt skoj. Kan han ha kopplat in något på ditt abonnemang som du egentligen inte skulle betala för? Typ värmen i din lokal?
Ja, jag får göra det. Frågan är om det klarar att värma upp tillräckligt bara.

Jag tror inte att det går, men det hade inte förvånat mig om han kopplat in någon tom lägenhet på min mätare. Jag tror inte att det går att koppla in lokalen för jag är 99% säker på att den mätaren går ihop med gymmet som ligger bredvid så jag tror att de betalar för lokalens el för om hyresvärden hade betalat för den så tror jag inte att han hade varit så snäll att han inte tvingat mig att betala. Men jag tror inte att jag gör av med så mycket el där nere för jag har ingen värme igång och kör bara tvättmaskinen och torktumlaren ett par tre gånger i månaden. Eldragningen till belysningen är dock total katastrof så det hade inte förvånat mig om det kryper iväg ström pga det
Du kan ju ställa frågan? Eftersom du undrar över din elförbrukning.
Mm, jag får nog försöka ringa dit, men de på kontoret har alltid noll koll. Eller så försöker de bara ge intryck av att ha noll koll så som fastighetsskötarna får tillsägning att de bara ska lova och lova tills folk tröttnar. Jag måste ändå ringa om en del annnat, men jag måste skriva en lista först så jag inte glömmer något

Jag måste börja röja för boendestödet kommer om mindre än en timme, men jag får inget gjort 😫

Lyckades komma igång till slut och klarade mig med nöd och näppe till boendestödet gick igen. Ångesten har minskat supermycket sedan i helgen, men fortfarande jättemycket ångest och framförallt extremt trött så jag får ångest av det också. Nu har jag dessutom huvudvärk ovanpå allting också 😞 Måste börja om med att minska ned på stesoliden igen så närmaste dagarna kommer jag att ha utsättningsångest också. Yay 😑

Jag tycker faktiskt att pulsen kan gå ned nu! Den ligger fortfarande på 120-150 när jag står upp och det gör ju mig inte direkt mindre stressad när hjärtat rusar så det gör ont i bröstkorgen

Jag blir så arg när jag inte får något gjort trots att jag vill! Det är jättefint väder och jag vill inget hellre än att gå ut en långpromenad men hjärnan och kroppen bara ”FUCK YOU! Du ska fan inte kunna göra ett skit utan att förgås av ångest!” Jag hatar mitt liv för det bara försvinner utan att jag får leva! Jag bara existerar i ett helvete 😭

Jag kan inte göra någonting för jag kan inte tänka och jag håller på att bli helt galen av det 😭

Jag har varit och fikat med mamma, men jag klarade knappt det ens för jag har så fruktansvärt mycket ångest 😭 Vet knappt hur jag kom hem pga all ångest. Varje sekund känns som en evighet 😭

Jag har verkligen kört fast totalt i ångesten och jag vet inte vad jag ska ta mig till 😭 Jag har redan fått ta en halv stesolid idag för det började bli outhärdligt igen och jag är livrädd att det blir lika illa som förra helgen vilket alldeles säkert ökar ångesten ännu mer när jag börjar känna av den så att den vanliga ångesten blir flera gånger värre pga rädslan. Att jag dessutom redan hade haft en period med ökad ångest och jag inte hunnit minska ned stesoliden helt igen gör ju också att det blir värre för toleransen har ökat och jag får ännu mer ångest när stesoliden går ur kroppen. Jag har också fått öka elvanse och attentin till tre flera dagar denna veckan istället för ca två som jag brukar ta för så fort huvudet visar minsta tendens på att sluta funka så kommer paniken direkt. Allting är ju en enda ond cirkel som jag på något sätt måste ta mig ur utan att lägga till ännu mer medicin men jag vet inte hur 😭 Jag har fått sådan här överdjävlig ångest ett par tre gånger tidigare efter jag har varit hos osteopaten, men då har det gått över efter ca fyra dagar och sedan har den minskat jättemycket under ganska lång tid, men nu är jag totalt fast i den. Det är ju absolut inte lika illa som förra helgen, men det är ändå mycket värre än vad jag tycker att det brukar vara

Jag har verkligen kört fast totalt i ångesten och jag vet inte vad jag ska ta mig till 😭 Jag har redan fått ta en halv stesolid idag för det började bli outhärdligt igen och jag är livrädd att det blir lika illa som förra helgen vilket alldeles säkert ökar ångesten ännu mer när jag börjar känna av den så att den vanliga ångesten blir flera gånger värre pga rädslan. Att jag dessutom redan hade haft en period med ökad ångest och jag inte hunnit minska ned stesoliden helt igen gör ju också att det blir värre för toleransen har ökat och jag får ännu mer ångest när stesoliden går ur kroppen. Jag har också fått öka elvanse och attentin till tre flera dagar denna veckan istället för ca två som jag brukar ta för så fort huvudet visar minsta tendens på att sluta funka så kommer paniken direkt. Allting är ju en enda ond cirkel som jag på något sätt måste ta mig ur utan att lägga till ännu mer medicin men jag vet inte hur 😭 Jag har fått sådan här överdjävlig ångest ett par tre gånger tidigare efter jag har varit hos osteopaten, men då har det gått över efter ca fyra dagar och sedan har den minskat jättemycket under ganska lång tid, men nu är jag totalt fast i den. Det är ju absolut inte lika illa som förra helgen, men det är ändå mycket värre än vad jag tycker att det brukar vara

Har du inget annat som kan minska ångesten än medicinerna? Yoga, ljudbok, prata med någon, andas i fyrkant, spela något på mobilen, t.ex.?

Har du inget annat som kan minska ångesten än medicinerna? Yoga, ljudbok, prata med någon, andas i fyrkant, spela något på mobilen, t.ex.?
Nej. Inget funkar just nu för jag får panik direkt och jag kan inte hantera det alls. Har jättemycket ångest nu också trots medicinerna men jag bör verkligen inte ta mer just nu så jag försöker stå ut men det blir snart helt outhärdligt igen om det inte ger med sig inom några minuter. Jag klarar inte det 😭

Lyckats distrahera mig ett tag med att sortera bilder, men så skulle jag börja med en ny mapp och då tog det tvärstopp så nu är ångesten tillbaka 😞 Jag måste gå en promenad med Bella, städa till marsvinen och helst duscha idag också och så behöver jag sätta mig och svara på mina trådar här inne 😓

Inte bra! Det går inte bra 😭 Jag tar mig inte loss! Ångesten har mig helt uppslukad och jag vet inte vad jag ska ta mig till 😭

Jag vet inte hur länge till jag kommer att klara detta 😭 Kan det inte bara ta slut! Jag skiter i om ångesten försvinner eller om jag försvinner bara jag slipper den 😭

Kan det vara läge att åka in på psykakuten och se om du kan bli inlagd tills den här perioden har passerat? Eller bo hos dina föräldrar ett tag?
Det kommer bara att ge ännu mer ångest och problem att bli inlagd och jag klarar knappt av att träffa pojkvännen och ens just nu. Någon form av hjälp behöver jag definitivt, men den kommer jag inte att få av psykiatrin om jag inte söker privat och jag har bara hittat typ mindler och sådant när jag googlat

Jag lever och ångesten är *PEPPAR PEPPAR!!!* en liten gnutta bättre idag, men nu är jag istället så trött att hela kroppen och huvudet värker så ångesten kanske inte har nog med energi för att explodera

Jag har också tvingat mig att ringa till elbolaget och fastighetsbolaget, men inte fått fram något vettigt alls än så länge. Jag väntar på att en annan från fastighetsbolaget ska ringa upp, men jag är redan så totalt utmattad i huvudet av de två föregående samtalen så får se hur det går när hon ringer upp. Om hon ringer upp alls 🙄

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 503
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Butros eller Dyngpeter?
  • Birgitta Dahl

Hund, Katt, Andra Djur