Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte

Såklart var det ingen som ringde upp. Jag orkar inte tjata om fler saker med dem än vad jag redan gör 😭

Jag vill göra något, vadsomhelst! Promenad, sy, plocka undan, träna tricks med Bella osv men så fort jag försöker så tar det tvärstopp och huvudet blir svart och ångesten kommer 😭

Jag hatar att jag aldrig vet hur min kropp kommer att reagera på mediciner och kosttillskott! Hade behövt göra massor innan boendestödet kommer imorgon så jag tog en forskolintablett för då brukar jag Oftast få en del energi ett par timmar, eller så blir det som idag när blodtrycket blir megalågt, jag kallsvettas, har huvudvärk och mår illa och inte kan stå upp 😫 Det är lika med stesolid, attentin och elvanse. Ibland blir jag piggare, ibland bara mer fokuserad, ibland händer ingenting och ibland däckar jag och jag kan aldrig gissa innan hur det kommer att bli utan det är bara att ta och hoppas på att det blir som jag vill

Nu har jag äntligen kunnat släpa mig upp och nattfixa djuren utan att svimma eller kräkas. Det kommer nog dröja länge innan jag vågar ta någon forskolin igen trots att det oftast funkar för detta vill jag inte vara med om fler gånger. Tar ändå bara 1-2 i månaden så då kan jag lika gärna strunta i det och hanka mig fram som vanligt. Som om inte detta räckte så har även urinblåsan gått i strejk och störtvärker så det blir nog inte mycket sömn 😞 Vågar inte ta någon citodon när jag redan mår illa och har aldrig blandat det med forskolin så det känns som en väldigt dålig idé att prova

Varit vaken sedan fyra och jag är så trött men jag har inte kunnat somna om. Jag kan inte göra något heller för huvudet snurrar fortfarande, jag får blodtrycksfall när jag står upp och jag kan inte tänka. Får hoppas att det värsta släpper snart för boendestödet kommer kl.11. Jag ska fråga henne om hon kan hjälpa mig med att ringa runt om elen

Jag hatar att jag aldrig vet hur min kropp kommer att reagera på mediciner och kosttillskott! Hade behövt göra massor innan boendestödet kommer imorgon så jag tog en forskolintablett för då brukar jag Oftast få en del energi ett par timmar, eller så blir det som idag när blodtrycket blir megalågt, jag kallsvettas, har huvudvärk och mår illa och inte kan stå upp 😫 Det är lika med stesolid, attentin och elvanse. Ibland blir jag piggare, ibland bara mer fokuserad, ibland händer ingenting och ibland däckar jag och jag kan aldrig gissa innan hur det kommer att bli utan det är bara att ta och hoppas på att det blir som jag vill
Varför i hela friden blandar du in en massa märkliga kosttillskott?? Har din läkare koll på att du blandar lite allt möjligt tillsammans med dina receptbelagda mediciner? Det kan vara riktigt farligt att göra så!

Efter en snabb googling används forskolin för att öka ämnesomsättningen, du har ju sköldkörtelproblem så du ska nog undvika tillskott som mixtrar med ämnesomsättningen.

Varför i hela friden blandar du in en massa märkliga kosttillskott?? Har din läkare koll på att du blandar lite allt möjligt tillsammans med dina receptbelagda mediciner? Det kan vara riktigt farligt att göra så!
För att jag är helt desperat pga brist på energi. Jag har berättat det för alla läkare jag har varit hos. Psykläkaren tycker inte om att jag tar koffein, men det ska inte vara farligt så länge jag inte överdoserar. Jag hade en period där jag tog två koffeintabletter om dagen, men sedan några månader tillbaka har jag minskat till en igen. De andra kosttillskotten har ingen sagt något om

Efter en snabb googling används forskolin för att öka ämnesomsättningen, du har ju sköldkörtelproblem så du ska nog undvika tillskott som mixtrar med ämnesomsättningen.
Aha. Jag har bara använt det för extra energi och nu är det längesedan jag läste om det så det om ämnesomsättningen hade jag helt glömt bort. Då kan det kanske vara därför reaktionen igår blev så stark jämfört med vad jag är van vid. Tar inte det alls ofta

Aha. Jag har bara använt det för extra energi och nu är det längesedan jag läste om det så det om ämnesomsättningen hade jag helt glömt bort. Då kan det kanske vara därför reaktionen igår blev så stark jämfört med vad jag är van vid. Tar inte det alls ofta
Ja det låter sannolikt att det är därför det blev så stark reaktion.

Har reaktionen minskat idag?

Boendestöd avklarat. Det blev inte så bra städat för jag fastnade i att sortera en byrålåda och boendestödet skrev ett mail till kommunen om hyresvärden för hon är hos flera som bor i hans hus och alla är lika illa och några mycket mycket värre än min lägenhet. Googlade lite snabbt och förra året köpte han 540 lägenheter bara i en stad och ännu fler på andra ställen. Massa MASSA miljoner! Och trots det massa miljoner i vinst. Varför i helvete köpa så många fler när han inte ens klarar av att sköta de han har?! På alla dessa fastigheterna så har han 12st anställda vad jag kunde hitta och då vet jag att minst tre jobbar på kontoret. Fastighetsskötarna brukar inte stanna länge och tro fan det om de är bara 9st på hela Skåne, Blekinge och uppåt Småland och flera måste många gånger använda sina egna bilar och så får de verktyg köpta på Ikea. Många 1/5 recessioner. Jag borde ta tag i att ringa till kommunen och hyresgästföreningen men jag orkar inte

Jag lagade två par leggings innan idag och skulle lägga in dem i min garderobsapp som jag har för att hålla ordning på mina kläder och så har de satt en betalspärr på den så jag måste försöka hitta en annan app och sedan göra om allting och det tog skitmånga timmar i den gamla appen och jag HATAR nya appar 😭 Hade det bara varit någon hundring så hade det väl varit okej men det är 800 spänn och utan att betala minst 129kr så kan jag inte ens gå in och ta screenshot på mina bilder

Kan inte boendestödet hjälpa dig med den biten? Såhär kan du ju inte fortsätta ha det.
Kanske. Träffar inte henne förrän om två veckor troligen 😕 Just nu är jag bara för trött för att tänka på någonting alls samtidigt som en massa snurrar i huvudet hela tiden. Och något sitter löst på taket så nu när det blåser så skramlar det hela tiden så jag håller på att bli tokig. Jag tror att det är någon antenn eller liknande och jag hoppas att skiten lossnar och ramlar ned och förstör någon bil så det syns ännu mer hur mycket hyresvärden förstör huset! Det är faktiskt lite läskigt hur fort det förfaller nu. Trottoaren har också rasat in i slutet av huset. Vet inte om det är pga bara regnvatten eller om något läcker, men jag hoppas på att något läcker så han åker dit på det också!

Jag blir galen på mig själv för att jag aldrig klarar något 😭 Klarar inte ens att vila och jag har massor att göra men huvudet vägrar funka!

Och jag försöker sluta bita på naglarna och det är skitsvårt och jag vill bara kränga hur mycket skräpmat och godis som helst men det kommer bara att göra ångesten ännu värre när det är slut. Och jag klarar ändå inte att gå till affären och det gör mig också arg för jag har typ 100m dit men det går ändå inte!

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 973
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 852
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 503
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 496
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama