Jag tror att det är för att jag har höjt den som sätter ut sköldkörteln igen för det var tre dagar sedan och pulsen började bli värre igår. Jag har inte tagit den som sänker pulsen på jättelänge men har fått ta både idag och igår. Koffein har jag tagit varje dag i drygt en vecka tror jag, men pulsen ökade inte förrän igår så jag tror inte att det påverkar jättemycket. Jag tog blodprov i onsdags och läkaren sa att det såg bra ut och att jag skulle höja medicinen igen. Nya prover om två veckor för att se om jag ska sätta in levaxin igen.
Ja, det tror jag spelar in för jag är fortfarande inte helt frisk och blir jätteandfådd för ingenting, men inte så illa som igår och idag. Hade pojkvännen varit här igår efter jag gått uppför trappen med tvätten så hade han nog tvingat mig till akuten för jag bara rasade ihop på golvet och kippade efter luft i flera minuter och det kändes som att hjärtat skulle slå rakt igenom bröstkorgen för det gjorde så ont. Det var då jag tog den som sänker pulsen igen. Pulsmätaren har visat låg syresättning idag också så jag gissar att det är därför jag är ännu mer svimfärdig än vanligt