L
Lizzan
hejsan!
ja började tänka på hund idag.
vi har liksom en kisse som ja älskar jätte mkt , värkligen men hur går de liksom med en hund också , tänk om han rymmer för gott.
han har nog inte de bästa bilderna framför sig när han ser en hund , för han har blivit jagad av våra grannars hund många gånger.
sedan också om man vill åka bort.
Hur gör man , med både katt och hund.
Sedan är de ju motionen de ska ha.
1-2 gr per dag , därför vill ja lära hunden att kunna vara ute själv i trädgården, då jag bor på landet och har stor tomt.
sedan även om man ska ha hona el hane , grannas hundar är alla fall 2 av dom hanar , ja antar att den lille valpen också är det.
Sedan ras , ....tänk att han en Lassie hund. fast bordecollie är också fina och bra på alla vis. eller en golden retriver ,ursäkta mina stavfel.
frågor:
1. hur går de med hund och katt? om katten inte är van vid hundar , men han är då bara 2år.
2.hur gör man när man vill åka bort , både hund och katt kan man inte lämna?
3.motion , hur ofta ska man gå? helst! ja kommer hem ibland kl 16:40
4. Är de svårt att lära en hund att stanna kvar i trädgården?
5.Hona eller hane? valp eller vuxen? om man ska ha en första hund?
6. sedan ras , villken ras , de finns så många?
//Kramar
ja började tänka på hund idag.
vi har liksom en kisse som ja älskar jätte mkt , värkligen men hur går de liksom med en hund också , tänk om han rymmer för gott.
han har nog inte de bästa bilderna framför sig när han ser en hund , för han har blivit jagad av våra grannars hund många gånger.
sedan också om man vill åka bort.
Hur gör man , med både katt och hund.
Sedan är de ju motionen de ska ha.
1-2 gr per dag , därför vill ja lära hunden att kunna vara ute själv i trädgården, då jag bor på landet och har stor tomt.
sedan även om man ska ha hona el hane , grannas hundar är alla fall 2 av dom hanar , ja antar att den lille valpen också är det.
Sedan ras , ....tänk att han en Lassie hund. fast bordecollie är också fina och bra på alla vis. eller en golden retriver ,ursäkta mina stavfel.
frågor:
1. hur går de med hund och katt? om katten inte är van vid hundar , men han är då bara 2år.
2.hur gör man när man vill åka bort , både hund och katt kan man inte lämna?
3.motion , hur ofta ska man gå? helst! ja kommer hem ibland kl 16:40
4. Är de svårt att lära en hund att stanna kvar i trädgården?
5.Hona eller hane? valp eller vuxen? om man ska ha en första hund?
6. sedan ras , villken ras , de finns så många?
//Kramar