jag vill bli equiterapeut!

scizofren

Trådstartare
vet någon hur jag då ska gå till väga?
Jag har blivit hänvisad till en skola i katrineholm ( www.htuab.se )
Men den skolan verkar ha lagt ner då den inte blivit uppdaterat på länge, jag får inga svar på mejl och numret har upphört...
Vet någon var jag kan vända mig? Jag har inte hittat några andra utbildningar via google eller svenska equiterapeutförbundet
:confused:

Sv: jag vill bli equiterapeut!

Har själv kollat runt lite på utbildningar till equiterapeut. Och då var det väl just den hemsidan jag hittade via http://www.studentum.se/Utbildning_till_Equiterapeut_89671.htm. Va lustigt! Det verkar ju inte som om de har lagt ner, men de har ju, precis som du säger, inte uppdaterat hemsidan på länge.

Har för mig att jag hittade någon annan hemsida med, men kan inte hitta den nu. Jag letar vidare ;)

Sv: jag vill bli equiterapeut!

Hittade sidan nu och det var visst inte en utbildning till equiterapeut utan till fysioterapeut/equiopat. Du kanske kan kontakta de på studentum? De kanske har någon slags information om utbildningen, ifall den finns kvar eller inte. :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb För att göra en lång historia kort… Jag hoppade av gymnasiet, läste barn och fritid. Gick år 1 och 2, och hoppade av i 3:an. Jag började...
2
Svar
22
· Visningar
2 982
Senast: Ketrawzc
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 559
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?