Jag tror inte att min hund är renrasig

S

smasch

19348340.jpg

http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_18/19340000-19349999/640x480/19348511.jpg
19348512.jpg

http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_18/19340000-19349999/640x480/19348513.jpg

50% katt kanske? ;)

Sv: Jag tror inte att min hund är renrasig

:rofl: hur i hundan(:D) lyckades h*n med där?? :eek:

Hacke Hackspett är i farten kanske?
Fräcka bilder må jag säga. :rofl:

Vilken härlig hund!!:rofl:
Kul med såna härliga ögonblicksbilder, också! Ofta har man ju glömt kameran jus när sånt där händer:angel:

Han kanske är släkt med denna ekorr-kelpien? :D

Kan även tillägga att klättrandet fortsatte uppåt så att husse till slut fick sträcka sig och ta tag i hans bakben för att plocka ner djuret. En lite tokig (men väldigt trevlig) hund. :D

Hon mer eller mindre sprang upp :eek:
Förstår inte heller hur hon lyckas.

Ja, det är rejält högt. :rofl: Det är en träningskompis hund, och när han berättade att Kane hade klättrat i träd trodde jag att han överdrev, (jag såg framför mig att det handlade om en halvmeter, men bilderna bevisar ju att vi snackar klart över metern och säkerligen över 1,5 meter :eek: innan han blev nerplockad)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 634
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 266
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka