Jag ORKAR inte!

Sv: Jag ORKAR inte!

kl

Läste igenom tråden lite snabbt och såg att många rekommenderade D-vitamin. Ni som testat och känner att det funkar, vilket har ni testat? Alltså vilken märke, det verkar ju finnas några att välja mellan :)

Jag köpte dessa:

Image.aspx

Och tror att jag gjorde ett mycket bra val, då min lärare (anatomi, fysiologi, farmakologi & mikrobiologi-lärare dvs) rekommenderade mig att börja med just dem en vecka efter att jag införskaffat dem :p

Jag tror faktiskt det! Jag har lättare att komma upp på morgonen! Men just nu är jag dunderförkyld och lite extra trött pga det, men jag har ändå lättare att aktivera mig nu än vad jag hade när jag startade tråden och inte var sjuk. Ska utvärdera hur det blir när jag är frisk också ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 073
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Funderar på att köpa ett par sånna, men det är en helt ny marknad för mig. Jag hatar handskar och vantar, tycker de är obekväma och...
Svar
17
· Visningar
545
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
995
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 527
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka