Jag måste få skriva av mig!!!

_Sascha_

Trådstartare
Jag är så jäääkla GLAD just nu!!:D

På sommarbetet där jag har hästen brukar de ta hem hundar från spanien och jag med min vanliga otur brukar alltid fastna för just en hund, förra året var det en jättefin, dock inte så social hund men han blev såld någon månad efter jag åkt hem.

Men i år dök världens underbaraste upp, han är jättesnäll och söt.. och nu till det bästa, mamma ringde just och sa att hon anmält intresse för honom!!!
Så vi får antagligen ta hem honom på prov och testa om han går ihop med vår andra hund i helgen :bump:

Nu hade jag en himla tur att han lyckades charma min mamma tillochmed;) Men isåfall kommer jag lämna honom på mornarna hos min mamma och sedan hämta honom och ta med honom till stallet och sen bor han på kvällarna hos mig och min pojke, om nu min pojke går med på det:angel: (annars.. :devil:)

Gud vad jag är lycklig just nu! Jag har världens bästa mamma!
Så ni får verkligen hålla tummarna att allt går vägen nu!:banana:

Sv: Jag måste få skriva av mig!!!

Så roligt! Jag håller tummarna att allt går bra!

Grattis till hunden:)

Tack :D Jag som just satt och drömde om honom haha, sen ringer mamma och berättar.. gud vad glad jag blev.

Nu får vi bara hoppas att mammas hund sköter sig och är snäll mot nykomligen ;) Men det är nog tur att han ska bo mest hos mig, för annars hade inte mammas hund (morsgris) blivit glad:p

Kommer säkert att gå fint, bara de får bekanta sig ett tag. De vänjer sig, och din mammas morsgris kommer nog snart underfund med att hunden är din, så din mammas hund får ha sin matte i fred.

Håller tummarna

Haha ja det lär behövas att han kommer underfund med det, så tråkigt, för han är jätteavis på hästen min, kan knappt se henne :p Annars skulle han fått åka med mig till stallet men det funkar ju inte:crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 600
Senast: fixi
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Nota
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 193
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 862
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar