Jag måste bara visa er

Syrran till Kassandra, Thekla
068.JPG

Gå ut? Jajamensan!
069.JPG

077.JPG

Och så lilla söta Charlotte
038.JPG

081.JPG

Eller klättra och klättra kom jag på, beror ju på vad man menar. Alla mina kan såklart klättra upp på sina hus eller över trädstammar osv. Men Kassandra kan klättra på väggarna om det är strukturtapeter och hon kan klättra upp på baksidan av skåp genom att trycka ryggen mot väggen och sätter klorna i den lätt strukturerade baksidan på skåpen.

Min guldhamster använder ca 2 sekunder på att ta sig från golvet och upp på köksbordet.
Hon använder elementet som stege.
Så de kan nog klättra rätt bra om dom vill

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
891
Senast: Bison
·
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
512
Senast: sthu
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 417
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar