Jag impulshandla en soffa!

C

Car

Ja nu står jag snart här med 2 soffor ;) Efter ett besök på IKEA idag och deras stora utförsäljning pga flytt så är jag nu en soffa rikare. Vad tänkte jag?! :p Jag har sedan innan en jättefin soffa med divan som är drygt ett år gammal... :angel:

Sv: Jag impulshandla en soffa!

Ungefär detsamma som du vill med din fråga... meningslös :grin:

Om du inte finner något intresse i det så behöver du heller inte svara :crazy:

Du får dra lott om vilken du ska ha kvar, eller klämma in båda om du har plats:)
Vilken soffa köpte du?

Det finns ju en interiörstråd på Hem & hobby-forumet!
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=997724

Vad är det för soffa?

Jag shoppade på mig rejält med grejor när IKEA flyttade i Uppsala, när det var halva reapriset så var det ju nästan gratis. Massa fina varor som fortfarande fanns kvar i sortimentet i nya också...?
Fast det var ju inte så volumiösa fynd som det du gjort! ;)

En Ektorp bäddsoffa 3-sits för 1800! En soffa som i vanliga fall med den klädseln jag valde kostar 8500 ;) Dessvärre tror jag att det är den andra soffan som får flytta ut, för gud vilket helvete att bära upp denna bäddsoffa! :o När jag flyttar så åker den ut genom fönstret! :p

Var befinner sig utförsäljningen?

Det verkar vara en bit dit såg jag nu. ;)

Helsingborg :) De ska flytta till ett nytt varuhus och säljer därför ut i princip allt de har i butiken ;) I like! :D

Jag har funderat på en sån soffa, men det är lite för lång bilresa för att det ska vara värt det! ;)

Om du inte kommer fram till något bra så är jag villig att (gratis såklart) ta emot en av sofforna... ;)

Ungefär detsamma som du vill med din fråga... meningslös :grin:

Om du inte finner något intresse i det så behöver du heller inte svara :crazy:

Förlåt, men jag förstod inte vad du ville med tråden faktiskt. Du skrev att du köpt en soffa, det händer liksom många. Inte någon frågeställning förutom "vad tänkte jag?". Kändes mer som du gjorde en tråd för att konstatera att du köpt en soffa ;)

...

Jaha? Måste alla trådar på buke ha en frågeställning? Och som tidigare nämnt så behöver man inte svara om det inte intresserar.

...

Jaha? Måste alla trådar på buke ha en frågeställning? Och som tidigare nämnt så behöver man inte svara om det inte intresserar.

Det var inget påhopp, jag undrade, för jag förstod helt enkelt inte vad du ville ha ut med tråden.Brukar inte se sådana här trådar på ÄU direkt. Jag var inte ointresserad, utan undrade bara om det till exempel var något du ville ha hjälp med? :)

Men struntsamma, onödig diskussion att ta!

Liknande trådar

Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 641
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur