Jag hittar inte tråden *HJÄLP*

Status
Stängd för vidare inlägg.

caroline_lu

Trådstartare
Jag har nu beställt ett schumacher pannband från skara hästsport, 4 rader där kristallerna är i storlek 'guld'

Dock vet jag inte hur dem ser ut och på deras hemsida har dom kass bild som inte alls visar hur pannbandet ser ut(hoppas jag) Men jag vet att någon slängde ut en bild på många os pannband där bland annat det med 4 rader var med.

Hittar dock inte bilden. Kanske någon vet vilken jag menar? Eller någon som har en bild på just det pannbandet..

Släng ut bilder så jag inte blir allt för överraksad då det kommer hem i brevlådan :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil...
2
Svar
23
· Visningar
2 957
Senast: Wembley
·
Avel Som vissa av er kanske kommer ihåg så hade jag ute en tråd innan där jag ville ha tips om hingst till mina ston..... Iallafall så...
2
Svar
34
· Visningar
3 432
Senast: Behati
·
Dressyr Vad har ni för tips på kandar och bett till Izzy? För någon dag sen så bestämdes det att jag ska fortsätta rida och tävla Izzy istället...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 423
Senast: DressyrPower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar