Jag har tappat bort hästens vaccinationskort

R

Rex

i flytten i somras.Jag har letat överallt men det är och förblir borta.Kan jag få en kopia av vet som vaccinerade?Är en sådan kopia giltig?Känns lite onödigt att vaccinera om från början bara för att ha det på papper,jag vet ju att hon är fullvaccinerad?Känner mig så klantig :confusedMVH Rex :bow:

Veterinären registrerar aldrig att din äst har fått vaccinationen.
Du måste nog vaccinera om hästen med en grundvaccination.

Om du har så bra kontakt med din vet så h*n kan stå för att fylla i ett nytt vaccinationskort och stå för att den har alla vaccinationerna så kan du väl be denne göra det, om h*n inte vill för att h*n inte är helt säker på det så får du snällt vaccinera om, du måste ha med alla vaccinationer från grundvaccinationen på ditt kort.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 739
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 417
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Autistisk bror
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023