Jag Har Ont I Tuttarna!

Comfort

Trådstartare
åh, aj....
jag har bim idag, eller igår (varierar).
innan varje mens har jag ont i tuttarna ett par dagar men det brukar bara vara precis bakom vårtgården + bröstvårtan.
Men nu!
man kan knappt titta på dem så skriker jag. oavsett om man tar mitt på eller långt ut på sidan.. AJ!
testade igår med såna billiga tester från testlagret men visade negativt.

idag har jag fått som illamåendesvängar, inte på morgonen men två gånger på dagen. först märkte jag att det gjorde ont i magen och sen höll jag på att spy :(
brukar inte ha mensvärk i magen innan mens.
vad tror ni?
 
Sv: Jag Har Ont I Tuttarna!

Finns bara ett sätt att ta reda på det...;)


*plockar fram en tampong för att vara beredd*:rofl:
 
Sv: Jag Har Ont I Tuttarna!

*suck* ja, testade nyss (rotade fram ett test till! ) :idea:
men nej, tampongen får nog vänta.
eller, nae lär väl behövas imorgon bara för det :(
mensjäääääävel.:mad:


men lååångt fram i min hjärna lurar ett hopp om att de testerna är skitdåliga och visar fel!
 
Sv: Jag Har Ont I Tuttarna!

Har inte tant röd dykt upp på ett par dar är det ju bara att testa igen...:)
 
Sv: Jag Har Ont I Tuttarna!

:cry:i min hjärna
jag kommer bli en sån barnlös gammal butter kärring som lockar in andras barn som stallhjälp hos mina åsnor i stallet:cry:

i min mage:
det enda som växer här är godisberget från påskägget.

nu ska jag lägga mig, och INTE ligga på mage! stackars boobsen, fast det faktum at de har växt en storlek är.. :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Jag Har Ont I Tuttarna!

Äsch....din bebis kommer...

Jag försökte i 3 år med exet utan att det blev något. Men det var nog ödet för vi gjorde slut och han visade sig vara ett riktigt svin.
Träffade min sambo och vart gravid på 2 månader knappt, trots p-piller.

Säger inte att din sambo är fel kille för dig. Missförstå mig inte. Men din bebis blir till när det är "rätt"


*squirlett som i feberyran stenhårt tror på ödet, andar och ta mig fan tomten oxå*
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 218
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 733
Senast: __sofia__
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 902
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 005
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp