Jag har nyligen flyttat till Skåne......

Nafayette

Trådstartare
Efter många turer och ännu fler orsaker så har jag brutit upp från mina hemtrakter och flyttat till Skåne.
Närmare bestämt några kilometer från Blentarp.
Håller på att dra igång en ny seminstation för året runt inackorderingar.

Funderar egentligen på vilka mer som bor här omkring?

"Naffa" känner knappt någon här just nu och ibland känns det som man är helt isolerad från yttervärlden :o:o
Och får fortfarande använda GPS för att hitta till affären ;)

AM

Efter många turer och ännu fler orsaker så har jag brutit upp från mina hemtrakter och flyttat till Skåne.
Närmare bestämt några kilometer från Blentarp.
Håller på att dra igång en ny seminstation för året runt inackorderingar.

Funderar egentligen på vilka mer som bor här omkring?

"Naffa" känner knappt någon här just nu och ibland känns det som man är helt isolerad från yttervärlden :o:o
Och får fortfarande använda GPS för att hitta till affären ;)

AM
Jag bor i Lund, och herr Gul står utanför T Hällestad nära Veberöd vid Revingehed. Säg till om du vill ha guidning i lokalområdet. Jag är uppvuxen i Dalby så :)

Jag har en icke hästrelaterad vän i Tomelilla som säkert kan visa dig runt, hon är en jäkel på att baka också :d:D
Även jag kan träffas när jag är hos min bror i Blentarp. (där även jag bott en gång i tiden)

Åh, älskar Skåne! Hoppas du kommer trivas! Känner dig inte men kommer från dina hemtrakter och brukar åka förbi dina fina hästar, lite chockad blev jag allt...

Åh, älskar Skåne! Hoppas du kommer trivas! Känner dig inte men kommer från dina hemtrakter och brukar åka förbi dina fina hästar, lite chockad blev jag allt...

Jag hoppas också att jag skall aklimatisera mig.
Ystad som bara ligger 16 km bort är ju en underbar stad.

Tror nog att nästan alla blev "tagna på sängen" när jag flyttade.
Speciellt så långt bort. Det är ju över 65 mil tillbaka "hem"
Och jag lämnade alla mina vänner kvar :(

Ja, några av fölmärrrna har jag med mig ner.
Fick egentligen närapå fullbelagt på en gång här nere..

AM

Även jag finns på detta hållet och inte så långt ifrån Blentarp. Har t ex flera hästägare till beteshästarna som bor i Blentarp. Så jag nog bistå med kontakter på riktigt nära håll ;)
Sedan jobbar jag i Ystad så jag kan guida dig där och i trakterna runt om.

Senast ändrad:
Även jag finns på detta hållet och inte så långt ifrån Blentarp. Har t ex flera hästägare till beteshästarna som bor i Blentarp. Så jag nog bistå med kontakter på riktigt nära håll ;)
Sedan jobbar jag i Ystad så jag kan guida dig där och i trakterna runt om.

Helt otroligt.............................
@Jen80 och @Masse
Gamla bukefalister som jag pratat med i flera år innan jag försvann härifrån.

Nu blev jag liksom glad :)

Känns som ett möte med alla mina "nya grannar" inte alls är fel??

AM

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka