B
Big_lady_zola
Hejsan, det är nämligen så att jag har ingen fantasi kvar när det gäller ridning, när jag rider i paddocken är det ofta på stora volter och serpentinbågar (då min häst kommer lättast ner i form och verkligen arbetar) men jag känner att jag håller på att tröttna på det, har liksom kommit in i en vana, där till och med min häst ex fattar galopp på precis samma ställe hela tiden (eftersom jaa ridit samma sak ganska länge)
rider även ut i skogen, men då är det samma sak där, galopp på "galopp stigen" känns som om jag inte rider längre utan åker häst, om ni fattar hur jag menar, för min häst är så van med allt jag gör att det har blivit en vana.
Och nu skulle jag vilja ha lite tips på hur jag kan variera min ridning, i skogen och i paddocken, så om ni har några roliga övningar skriv i så fall, öppen för allt
tack på förhand
rider även ut i skogen, men då är det samma sak där, galopp på "galopp stigen" känns som om jag inte rider längre utan åker häst, om ni fattar hur jag menar, för min häst är så van med allt jag gör att det har blivit en vana.
Och nu skulle jag vilja ha lite tips på hur jag kan variera min ridning, i skogen och i paddocken, så om ni har några roliga övningar skriv i så fall, öppen för allt
tack på förhand