Jag har blivit mormor!!!!

Fillifjonkan

Trådstartare
Nu har Snövit fått sina bebisar!!! 3 vita och en helsvart. Jag är så glad och stolt över henne! :banana:

Hur känsliga är nyfödda kattbebisar? Våra barn kommer ju att bli överlyckliga imorgon när de får veta nyheten. Är det ok att låta dem hålla i bebisarna lite eller måste de vänta?

Sv: Jag har blivit mormor!!!!

Jag skulle helt klart vänta en vecka innan jag lät barnen peta på dom.

Grattis! :D
Finns det möjlighet att få se kort på pälsbollarna?

Japp, nu kommer det bilder. Fast nu har de blivit dubbelt så stora och öppnat ögonen :banana:.

PICT2679.jpg
[/IMG]

nej vad läskigt! det föddes 4 kattungar i stallet idag och 2 av dom
är vita med en svart/grå prick på huvet! precis som katten på bilden! + att mamman ser likadan ut!

Vita katter föds VÄLDIGT ofta med en mörkare fläck på huvudet. Ungarna blir sedan helt vita precis som mamman, inget konstigt med det.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 781
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 003
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 772
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka