Jag har blivit med kallblods travare!!!

Russin8

Trådstartare
Jag har precis köpt mig en kallblods travare! Visserligen bara ett föl än så länge.. Jag har alltid hållt på med ridning så det ska bli väldigt spännande att kliva in i trav världen. Så ni kan nog vänta er en massa frågor från mig. Jag kan ju inget om trav.
Men har haft häst i hela livet så jag ska nog med hjälp kunna lära mig om trav oxå:)
Det ska bli så kul:banana:
Men måste ju vänta ända till oktober innan jag får ta hem honom.. Tror att sommaren kommer bli väldigt lång i år:)

MVH
Russin8 som är nybliven trav tok:)

Sv: Jag har blivit med kallblods travare!!!

GRATTIS!!!! En till klok människa som har fattat vad det är för häst man ska ha...;) :bow:
Lycka till i travvärlden!!!:banana:

Får man fråga vad du ska ha pållen till ? Dess namn ? Stam ? :D

Jag ska ha honom till trav häst och sedan även rida honom. Han heter Tamlin Tabac. e. Brännapål ue. Trollfax. Är just nu bara 2 månader gammal...

Haha uppfödaren känner jag.
Har själv 2 st e. Brännapål.

Jag känner honom med, det är hans fel att jag nu ska börja med trav:) . Jag skulle igentligen ha en ridhäst. Men då skulle jag inte få köpa det här fölet. Så nu ska jag testa trav, har ju alltid hållt på med ridning och hoppning. Så det ska bli riktigt roligt att ge sig in i en ny häst värld:)
Hur är dina avkommor efter Brännapål? Hur gamla?

Ooh :D Hoppas det går bra för er i framtiden då ;)

Russin8 skrev:
Hur är dina avkommor efter Brännapål? Hur gamla?
Den ena är 1 år o den andre är 3 veckor.
Lite humör i dom som det ska vara.Lätta o fina i kroppen.

Även jag har en Brännapål!!!!:bump: :banana: :D
Från hans första år i avel...

Och hur springer den då?
Har hört att det finns en som är väldigt rapp i benen nu som 2-åring uppåt i landet....Är det din?

Hon springer inte alls än, är under inkörning nu men tycker inte hon är helt okej..:(
Här finns även bild på henne..
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=678047

Är det Jossan GT som du menar då tro eller är det nån annan? Hon premade väl för nån helg sen hörde jag...

Okej, då har dom inte visat så mycket än:) . Jag var och tittade på Brännapål i söndags. Han betäckte och var riktigt ball att se på. Men han verkar ha humör men inte dum på något sätt..
Var i landet håller du till?

Oki, då är vi inte så långt ifrån varandra... Då kanske jag vet vem du är? Själv så tillbringar jag mycke tid på macken i Heby....

Är aldrig på macken i Heby:rofl:
1,5 mil västerut hittar du mig.....

Okej... Men då får du väl ta en sväng förbi och hälsa på mig!:cool:

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 977
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 202
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 167
Senast: Amha
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka