Jag Fixade Det!!!!

LitenIsa

Trådstartare
Den 7 Augusti efter 42 timmar med värkar bestämde hon sig äntligen för att det var dags att titta ut. Välkommen våran Elivia!

DSC_0093.jpg

DSC_0117.jpg

Sv: Jag Fixade Det!!!!

Oh herregud, 42 timmar!! Starkt jobbat!

Och grattis till det lilla livet :love:!

Grattis till den söta, lilla tjejen :bump:
Fint och annorlunda namn du hittat också

På bilden i barnstolen ser hon ut som en förnäm dressyr-ryttarinna, vad ska det bliva av en sån liten söt talang:love:

GRATTIS

//millus

'kl'

svarar alla i samma.
hon vägde 3995gram och var 51 cm lång. Det var en väldigt seg och utdragen förlossning, men nu mår vi bra alla tre (pappa också).

Enligt pappa så ska hon inte bli någon hästtjej alls. Han tycker det räcker med en hästfru;)

Tack för alla lyckoönskningar:bow:

Åh, vilken söt liten bebis.

Stort grattis, och jag verkligen älskade namnet.

Elivia :love:

Superjättemycket grattis till en Riktig Sötnos! Självklart blir hon hästtjej hon med. :D :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 352
Senast: enough
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 692
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 931
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar