Jag Fixade Det!!!!

LitenIsa

Trådstartare
Den 7 Augusti efter 42 timmar med värkar bestämde hon sig äntligen för att det var dags att titta ut. Välkommen våran Elivia!

DSC_0093.jpg


DSC_0117.jpg
 
Sv: Jag Fixade Det!!!!

Oh herregud, 42 timmar!! Starkt jobbat!

Och grattis till det lilla livet :love:!
 
Sv: Jag Fixade Det!!!!

Grattis till den söta, lilla tjejen :bump:
Fint och annorlunda namn du hittat också
 
Sv: Jag Fixade Det!!!!

På bilden i barnstolen ser hon ut som en förnäm dressyr-ryttarinna, vad ska det bliva av en sån liten söt talang:love:

GRATTIS

//millus
 
Sv: Jag Fixade Det!!!!

'kl'

svarar alla i samma.
hon vägde 3995gram och var 51 cm lång. Det var en väldigt seg och utdragen förlossning, men nu mår vi bra alla tre (pappa också).

Enligt pappa så ska hon inte bli någon hästtjej alls. Han tycker det räcker med en hästfru;)

Tack för alla lyckoönskningar:bow:
 
Sv: Jag Fixade Det!!!!

Åh, vilken söt liten bebis.

Stort grattis, och jag verkligen älskade namnet.

Elivia :love:
 
Sv: Jag Fixade Det!!!!

Superjättemycket grattis till en Riktig Sötnos! Självklart blir hon hästtjej hon med. :D :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 306
Senast: enough
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 344
Senast: tott
·
Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: Blyger
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp