Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ,nu tror jag jag ska hämta köttbullarna i kylenJag erkänner att jag köper lång sparris i glasburk för att äta som snacks. Eller salami.
Och att jag kan äta kalla köpeköttbullar som chips ungefär.
En halv?Stoppade precis i mig en halv after eight. Ok, sambon tog några men jag tog större delen .
Ja, tänkte samma men jag misstänker att hon slukade halva askenEn halv?
Går det ens att äta en så liten bit? De ska väl slukas hela. Och verkligen inte en och en.
Som att äta en bil. Eller en jordnöt.
Som @cambodia sa, halva askenEn halv?
Går det ens att äta en så liten bit? De ska väl slukas hela. Och verkligen inte en och en.
Som att äta en bil. Eller en jordnöt.
Erkänner att jag är en såndär som kastar mig mot kassan när en ny kassa öppnas. Brukar komma först om jag inte har överfull vagnAtt jag är den som råkar muttra "jävla idiot" när någon bakom mig kastar sig mot en kassa som just öppnat utan att låta de som stått i kö längre få gå före (en lång kö, inte typ 3 pers). Det går lite emot min natur men tydligen lider jag av någon form av "roadrage" i kassaköer. Har även muttrat URSÄKTA i en så mycket högre ton är vad jag menat... Jisses. Ska bättra mig och inte överklä mig, verkar mest hända när jag är genomsvettig
Erkänner att jag är en såndär som kastar mig mot kassan när en ny kassa öppnas. Brukar komma först om jag inte har överfull vagn
Erkänner att jag är en såndär som kastar mig mot kassan när en ny kassa öppnas. Brukar komma först om jag inte har överfull vagn
Jag med! Först till kvarn
Säger inte att det aldrig händer här hehe men inte när det är en lång kö och full rusning. Känns för elakt när man verkligen ser att andra väntat en stund. Man får känna av lägetErkänner att jag är en såndär som kastar mig mot kassan när en ny kassa öppnas. Brukar komma först om jag inte har överfull vagn
Säger inte att det aldrig händer här hehe men inte när det är en lång kö och full rusning. Känns för elakt när man verkligen ser att andra väntat en stund. Man får känna av läget
Samma härErkänner att jag i mitt inre ibland önskar att de som kör alldeles för fort förbi vårt hus någongång ska köra ut i kurvan som kommer efter. Inte så att de skadas eller så, utan bara sådär lagom så att deras bil landar med ett magplask på åkern