Jag erkänner att jag är uskass på att stava, men ändå stör mig på när andra upprepade gånger inte stavar rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du förstår inte hur dåligt jag mår över det där! Behöver nog äta lite choklad till frukost!Jag erkänner att jag är uskass på att stava, men ändå stör mig på när andra upprepade gånger inte stavar rätt
Hehe, det ovanför var inte riktat personligen till dig. Men choklad är ju gott, så det tycker jag absolut är en bra frukost! (säger hälsoutvecklarens dotter... )Du förstår inte hur dåligt jag mår över det där! Behöver nog äta lite choklad till frukost!
Du ser att jag skojar hoppas jag Blir nog ändå lite choklad och ja, jag är fortfarande förkyld, rättstavat
Jag erkänner att jag är hundra gånger värre än alla er andra. Dricka vin innan middagen och äta lussekatter innan frukost är väl ingen grej?! Lura sambon att gå ut med hundarna? HAHAHAHA, min mockade hagen med 5 st hästar i häromdagen! Och den hagen hade inte blivit mockad på typ flera veckor. Fick använda fyrhjulingen med släpkärra.
Äta choklad på toaletten? Jag skäms inte ens längre över mängderna mat och godis jag trycker i mig.
Hehe, det ovanför var inte riktat personligen till dig. Men choklad är ju gott, så det tycker jag absolut är en bra frukost! (säger hälsoutvecklarens dotter... )
Men för att vara helt ärlig, jag kan må dåligt över min hemska stavning och så börjar jag fantisera om att folk stör sig på mig pga den... och jag ogillar starkt tanken av att någon skulle störa sig på mig ens pyttelite
Jag erkänner dessutom att jag bara sprang drygt 3 km på min löprunda, istället för 5. Jag vände vid skogsvägen. Sprang hem och drack sherryn istället.
Jag åt chips till lunch igår och klagade sen över att jag inte hade några chips kvar på kvällen...Jag tröst åt chips till frukost igår! för att jag mådde skit!
Det där skulle jag göra oftare om jag var du. Jag avskyr att laga mat och skulle verkligen inte uppskatta att andra åker snålskjuts varje dag på att de slipper laga mat.Fasen kom på en till...
Erkänner att jag i blind vrede ibland köper mat till mig själv för att slippa ställa mig och laga mat halv 10 på kvällen för att resterande familj har varit för lata att fixa något. Då bara komma hem och säga. Nej jag har redan ätit glöm inte göra matlåda till mig är sjukt tillfredsställande. (och man borde ju tycka att sambo + tonåringar nån gång lär sig men icke)
UnderbartJag erkänner att jag ibland låtsas ligga och amma bebisen fast han egentligen somnat för länge sen så att maken får gå och hjälpa stora barnen när de gjort nr 2 på toa. Eller lösa deras bråk. Eller hjälpa dem med något annat.
Jag erkänner också att jag brukar passa på när bebisen är på uselt humör och lägga fram förslag som: ”vill du ta bebisen eller rensa avloppet?” för att jag vet att mannen då ser förskräckt ut och tacksamt väljer skitgörat
Jag erkänner också att jag ibland längtar efter stunden då mannen går och lägger stora barnen. Jag slänger mig i soffan, ammar bebisen som somnar på 30 sekunder, kollar sen slött på tv, kanske äter något onyttigt medan jag hör honom kämpa med att lugna ner de två vilddjuren i barnrummet
Erkänner att jag verkligen inte alls har lust att åka en endaste meter på nyår, trots att det är planerat att vi ska åka till sambons vänner. Orkar inte! Vill sitta hemma med djuren i myskläder i soffan hela dagen
Underbart