Jag erkänner...

Du förstår inte hur dåligt jag mår över det där! Behöver nog äta lite choklad till frukost! 😳😁

Du ser att jag skojar hoppas jag 😁 Blir nog ändå lite choklad ☺️ och ja, jag är fortfarande förkyld, rättstavat 😁👍
Hehe, det ovanför var inte riktat personligen till dig. Men choklad är ju gott, så det tycker jag absolut är en bra frukost! :d (säger hälsoutvecklarens dotter... :angel:)

Men för att vara helt ärlig, jag kan må dåligt över min hemska stavning och så börjar jag fantisera om att folk stör sig på mig pga den... och jag ogillar starkt tanken av att någon skulle störa sig på mig ens pyttelite 🙄

Jag erkänner att jag är hundra gånger värre än alla er andra. Dricka vin innan middagen och äta lussekatter innan frukost är väl ingen grej?! :confused: Lura sambon att gå ut med hundarna? HAHAHAHA, min mockade hagen med 5 st hästar i häromdagen! Och den hagen hade inte blivit mockad på typ flera veckor. :angel: Fick använda fyrhjulingen med släpkärra.

Äta choklad på toaletten? Jag skäms inte ens längre över mängderna mat och godis jag trycker i mig. :banghead:

Det var inte främst för att jag skämdes, utan för att gömma mig för barnet. Och sambon :angel: och för att få några sekunders ”egen tid”.

(Det värsta var att jag tror att barnet, knappt 2 år, förstod vad jag hade gjort... :cautious:)

Hehe, det ovanför var inte riktat personligen till dig. Men choklad är ju gott, så det tycker jag absolut är en bra frukost! :d (säger hälsoutvecklarens dotter... :angel:)

Men för att vara helt ärlig, jag kan må dåligt över min hemska stavning och så börjar jag fantisera om att folk stör sig på mig pga den... och jag ogillar starkt tanken av att någon skulle störa sig på mig ens pyttelite 🙄

Och just därför var jag tvungen att rätt mig själv 😁

Haha, lite lika där 😉

Jag erkänner att jag ibland låtsas ligga och amma bebisen fast han egentligen somnat för länge sen så att maken får gå och hjälpa stora barnen när de gjort nr 2 på toa. Eller lösa deras bråk. Eller hjälpa dem med något annat. :devil::angel:

Jag erkänner också att jag brukar passa på när bebisen är på uselt humör och lägga fram förslag som: ”vill du ta bebisen eller rensa avloppet?” för att jag vet att mannen då ser förskräckt ut och tacksamt väljer skitgörat :angel::angel:

Jag erkänner också att jag ibland längtar efter stunden då mannen går och lägger stora barnen. Jag slänger mig i soffan, ammar bebisen som somnar på 30 sekunder, kollar sen slött på tv, kanske äter något onyttigt medan jag hör honom kämpa med att lugna ner de två vilddjuren i barnrummet :o:angel::angel:

Jag erkänner att jag tänkt tanken "nu är det bäst att hålla sig på koppellängds avstånd" när hunden väckt mig och påstått att han MÅSTE ut och göra ifrån sig klockan 2 på natten men när vi kommer ut bara går och nosar.

Fasen kom på en till...

Erkänner att jag i blind vrede ibland köper mat till mig själv för att slippa ställa mig och laga mat halv 10 på kvällen för att resterande familj har varit för lata att fixa något. Då bara komma hem och säga. Nej jag har redan ätit glöm inte göra matlåda till mig är sjukt tillfredsställande. (och man borde ju tycka att sambo + tonåringar nån gång lär sig men icke)

Fasen kom på en till...

Erkänner att jag i blind vrede ibland köper mat till mig själv för att slippa ställa mig och laga mat halv 10 på kvällen för att resterande familj har varit för lata att fixa något. Då bara komma hem och säga. Nej jag har redan ätit glöm inte göra matlåda till mig är sjukt tillfredsställande. (och man borde ju tycka att sambo + tonåringar nån gång lär sig men icke)
Det där skulle jag göra oftare om jag var du. Jag avskyr att laga mat och skulle verkligen inte uppskatta att andra åker snålskjuts varje dag på att de slipper laga mat.

Jag erkänner att jag ibland låtsas ligga och amma bebisen fast han egentligen somnat för länge sen så att maken får gå och hjälpa stora barnen när de gjort nr 2 på toa. Eller lösa deras bråk. Eller hjälpa dem med något annat. :devil::angel:

Jag erkänner också att jag brukar passa på när bebisen är på uselt humör och lägga fram förslag som: ”vill du ta bebisen eller rensa avloppet?” för att jag vet att mannen då ser förskräckt ut och tacksamt väljer skitgörat :angel::angel:

Jag erkänner också att jag ibland längtar efter stunden då mannen går och lägger stora barnen. Jag slänger mig i soffan, ammar bebisen som somnar på 30 sekunder, kollar sen slött på tv, kanske äter något onyttigt medan jag hör honom kämpa med att lugna ner de två vilddjuren i barnrummet :o:angel::angel:
Underbart :D

Erkänner att det kan ha varit möjligt att sambon och jag faktiskt hörde att det knackade på dörren på julaftonsförmiddagen, men att vi låg kvar i sängen och låtsades att vi inte hört.
Så mycket lättare än att vara tvungen att klä på sig och småprata artighetstrevligheter :D

Erkänner att jag verkligen inte alls har lust att åka en endaste meter på nyår, trots att det är planerat att vi ska åka till sambons vänner. Orkar inte! Vill sitta hemma med djuren i myskläder i soffan hela dagen

Jag erkänner att jag skyllt på att vi helst inte vill dra med oss stackars hunden in till stan när de smäller raketer, och inte heller lämna våra stackars katter ensamma hemma ifall de smäller raketer hemma också. Inget av våra djur, ens hästen, är det minsta brydd om de där raketerna men jag har absolut ingen lust att åka någonstans :angel:

(Detta kan dock ha lett till att vi får hem en 16-årig gäst över nyår, som gärna hade smällt massor av raketer men hellre kommer hem till oss och klappar på våra skräckslagna djur än följer med på någon tråkig nyårsfest :o:laugh:)

Liknande trådar

Tjatter Vad har ni för icke självklara kanske lite knäppa grejer som ni finner obehagliga/läskiga? Min är toaletter inbyggda under en trappa...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 060
Senast: PatCed
·
Hemmet Vi tittar på ett hus utan toalett och utedass. Eftersom vi har tänkt fixa en riktig toalett så vill vi inte bygga utedass eller koppla...
2
Svar
20
· Visningar
838
Senast: clusia
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 173
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar