Jag erkänner...

Jag erkänner att jag ljög för min chef att jag varit sjuk hela julen och därför inte orkade komma in förrän vid lunchtid imorgon. Sen fick jag dåligt samvete då hen skickade ett väldigt snällt ”krya på dig-meddelande” :o

Jag erkänner att jag är less och tjurig och lite grälsjuk och att jag förmodligen borde gå och lägga mig men hamnar i onödiga (ibland nödiga.) diskussioner online istället.
Vill bara att den här jävla helgsäsongen ska vara över så att saker och ting blir som vanligt igen. :cautious:

Jag erkänner att de där terminsuppsatserna som kom in i mitten av december inte har blivit lästa trots att mina kollegor är klara med sina högar. Dessutom kommer det inte att bli lästa det här ÅRET. Istället läser jag Ursula Le Guin, kokar fudge och hänger i stallet.

(Innan någon universitetsstudent sätter lussebullen i halsen så sätts inte höstterminens betyg förrän 20 januari.)

Erkänner att jag överväger att knuffa snarkande sambo ur sängen eller nåt så han blir tyst :meh: Lönlöst att försöka sova ju

Erkänner att jag ska titta på "Vittne till det okända" som börjar om 10 minuter, vad är väl bättre att avsluta dagen med mitt i natten än spökprogram när man bor i ett hus det spökar "en hel del" i. :o

Jag erkänner att jag är hundra gånger värre än alla er andra. Dricka vin innan middagen och äta lussekatter innan frukost är väl ingen grej?! :confused: Lura sambon att gå ut med hundarna? HAHAHAHA, min mockade hagen med 5 st hästar i häromdagen! Och den hagen hade inte blivit mockad på typ flera veckor. :angel: Fick använda fyrhjulingen med släpkärra.

Äta choklad på toaletten? Jag skäms inte ens längre över mängderna mat och godis jag trycker i mig. :banghead:

Du vet hur morgontrött jag är! Och om han envisas med att ge dem kl 5 på vardagarna tycker jag han får ta hand om det på helgerna också! Fast idag var jag faktiskt uppe när de (eg den ena...) började gnälla 5.30. Det händer 😊

Yes i know :p
Här har vi inga fasta rast och mattider (eller rutiner öht) så slipper vi hundar som tjatar på morgonen :up:

Liknande trådar

Tjatter Vad har ni för icke självklara kanske lite knäppa grejer som ni finner obehagliga/läskiga? Min är toaletter inbyggda under en trappa...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
10 060
Senast: PatCed
·
Hemmet Vi tittar på ett hus utan toalett och utedass. Eftersom vi har tänkt fixa en riktig toalett så vill vi inte bygga utedass eller koppla...
2
Svar
20
· Visningar
838
Senast: clusia
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 173
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar