Jag (du) har aldrig...?

Sant (fick tänka till där, dubbla negativor ;) ). Har knappt kört bil sen jag tog körkort :o

Du har aldrig låst dig själv ute?

Falskt, pappas elever fick sig ett gott skratt när jag iklädd endast onepiece och löparskor fick gå in i klassrummet och hämta en nyckel :rofl: (Tur i oturen så hade jag iallafall med mig bilnyckeln :idea:)

Du har aldrig bränt mat så pass att den varit oätlig?

Falskt, pappas elever fick sig ett gott skratt när jag iklädd endast onepiece och löparskor fick gå in i klassrummet och hämta en nyckel :rofl: (Tur i oturen så hade jag iallafall med mig bilnyckeln :idea:)

Du har aldrig bränt mat så pass att den varit oätlig?
Falskt, det har hänt ett antal gånger.

Du har aldrig varit vaken i över 24/h?

Liknande trådar

Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 412
Senast: Sel
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 829
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
646
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
659
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka