Jag dansar banandansen

SkorpSmulan

Trådstartare
:banana: :banana:

Min Ebba blev champion igår :banana: Hon blev även bir, med endast en konkurrent visseligen, men sen vann hon sin grupp! :banana: :bump: :banana:
Helt otroligt, jag hade blivit lycklig om hon hade kommit på reservplats, det trodde jag ALDRIG.
Har tyvärr ingen bild från igår men jag måste ju visa underverket ändå :)

Bassmass Emblem
LARGE20.jpg
 
Sv: Jag dansar banandansen

Vilken sötnos, gratulerar! :)

Hon ser verkligen ut som en vinnare på bilden, som om hon sträckte på sig och tänkte att "jag är minsann fin jag".

Jag brukar ha svårt för bassets (för visst är hon en sådan?) annars, men hon är jättesöt! :love:
 
Sv: Jag dansar banandansen

Tack :)
Ja hon vet att hon är snyggast, det berättar jag för henne varje dag :)
Jo det är en basset hound.
 
Sv: Jag dansar banandansen

Grattis grattis :bump:

Måste hålla med om att hon ser verkligen ut som en vinnare :)
 
Sv: Jag dansar banandansen

Jättegrattis till championatet:bow: :bow: :bow: , vart var du och ställde????? nu kommer hon med på listan så fort jag uppdaterat den :D
 
Sv: Jag dansar banandansen

Haha Grattis! alltid en lika skön känslan när det går bra för ens älsklingar :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 887
Senast: _Taggis_
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 233
Senast: monster1
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 886
Senast: jemeni
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp