Aha! Men hur sökte du?När du citerar så ser du html(tror jag)koden - då står det bland annat member och sen ett nummer - det är helt enkelt det magiska medlemsnumret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Men hur sökte du?När du citerar så ser du html(tror jag)koden - då står det bland annat member och sen ett nummer - det är helt enkelt det magiska medlemsnumret.
Jag öppnade en användare i en ny flik och sen bytte jag nummer - började på 1 .....Aha! Men hur sökte du?
KreativtJag öppnade en användare i en ny flik och sen bytte jag nummer - började på 1 .....
Kreativt
Du har rätt............... unik, orka liksom...Med jämna mellanrum funderar jag på om jag borde ha en avatar.
Men det skulle få mig att känna mig så....unik....
Jag med, men jag satt med en konsult hela förmiddagen så jag vill ha ett coachande förhållningssättjag tycker att jag är konstig som gör sånt
45461 ojoj!
Hermelin?
Då har vi hunnit byta en vända till!Jag orkar inte mer. Alla dessa saker att hålla ordning på. Avatarer, nummer, veckodagar... Jag går nog hem nu och bäddar ner mig. Till på måndag. Eller kanske tisdag. Jag vet inte...
Då kan väl jag få låna din avatar under tiden?Jag orkar inte mer. Alla dessa saker att hålla ordning på. Avatarer, nummer, veckodagar... Jag går nog hem nu och bäddar ner mig. Till på måndag. Eller kanske tisdag. Jag vet inte...
Nummer 2614, tycker ändå jag hängt här rätt länge.. Apparently not!
Då kan väl jag få låna din avatar under tiden?
Du får tillbaka den nytvättad och struken. Givetvis!
Tackar! Ja den har varit ute på galejSjälvklart! Jag ser att den är tillbaka på sin plats nu. Hoppas att den kom till nytta under helgen.
MEN VAD I HELVETE @Monstermom MED FLERA!?!?!?!?!
Så sur nu.
Gillar Downton förvisso - men det här fan inte rimligt.
Ulvspel, kära du.